پرسپولیس نیوز: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، مدیران و معاونان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس به شجاع خلیل‌زاده بابت برگزیده شدن گل او به عنوان زیباترین گل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ تبریک گفتند.

مدیریت باشگاه پرسپولیس، مدیران و معاونان باشگاه و اعضای تیم پرسپولیس انتخاب گل شجاع خلیل زاده به عنوان گل فصل لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را به وی تبریک گفتند.

انصاریفرد گفت: این گل ماحصل زحمات همه تیم و درخشش این بازیکن توانمند است که متاسفانه به حق خود در تیم ملی نرسیده است. از هواداران، رسانه ها و پیشکسوتان و همه آنهایی که رای دادند و مشارکت کردند، تقدیر کرد. این اتفاق نشانه همبستگی و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس است و باید به همه پرسپولیسی‌ها تبریک گفت. گل آقای خلیل زاده حقیقتا شایسته انتخاب به عنوان بهترین و زیباترین گل بود و حیف که بیرانوند به حق مسلم خود در این دو سال نرسید.

افشین پیروانی و سید جلال حسینی هم به نمایندگی از تیم در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه به شجاع خلیل زاده تبریک گفته و از مشارکت هواداران و همه آنهایی که رای دادند و مشارکت شان منجر به تحقق این اتفاق شد تقدیر کردند. کالدورن هم به شاگرد خود این انتخاب را تبریک گفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)