مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت: محمد رویانیان با مباحثی که مطرح کرد اخلاق را هم باخت.

محمد سررشته‌داری در مورد اظهارات اخیر محمد رویانیان گفت: با کمال احترام به محمد رویانیان که مدیر عامل تیم بزرگی مثل پرسپولیس با هواداران میلیونی است. صحبت‌هایی که مطرح شد و بحث هایی که به راه افتاد فوتبالی نیست که دلیل فوتبالی نبودن آنها بماند.

وی افزود: محمد رویانیان اخلاق را هم باخت و نکاتی را بیان کرد که نمی‌خواهیم به آنها ورود کنیم. بازیکنان ما با وجود حضور در اوکراین تماس گرفتند و می‌خواستند پاسخ حرف‌های محمد رویانیان و بازیکنان پرسپولیس که علیه علی فتح الله زاده موضع گرفته بودند را بدهند اما مدیر عامل استقلال تاکید کرد باید حرمت‌ها حفظ شود و بازیکنان نباید در این ارتباط صحبت کنند. کاری که متاسفانه مدیر عامل پرسپولیس نکرد و به جای حمایت از این ایده، حتی سکوت هم نکردند.

وی افزود: شاید دلیل این مسئله این است که آنها نمی‌دانند این مسئله دو سویه است و از طرف مقابل نیز می‌توانند واکنش داشته باشند که در صورت رقم خوردن این اتفاق حرمت مدیران از بین می‌رود. رویانیان اخلاق را باخت، او باید از تسلطی که روی بازیکنانش دارد در جهت کسب نتیجه استفاده کند نه اینکه با کسب عنوان‌های ششمی و دوازدهمی، سی میلیون هوادار خود را دلخور کرده و با وعده و وعید مسیرشان را ادمه دهد.

مدیر روابط عمومی استقلال خاطر نشان کرد: در ابتدا فکر می‌کردیم اشکال از حمید استیلی، مصطفی دنیزلی، مانوئل ژوزه و گل‌محمدی بوده است اما به نظر می‌رسد اشکال از جای دیگری است و فرد دیگری باید جایش را عوض کند. امیدواریم علی دایی که یکی از سرمایه‌های فوتبال ما است از این موضوع متضرر نشود.

مدیرروابط عمومی استقلال در ادامه یاد آور شد: این اتفاقات در حالی رقم خورده که در طرف مقابل علی فتح الله زاده به روزنامه شخصی خود اعضای باشگاه و سایت باشگاه دستور داده مطلبی را عنوان نکنند که به احترام رویانیان و سایر مدیران خدشه وارد کند. متاسفانه در طرف مقابل می‌بینیم این کارها و حرمت‌شکنی‌ها تایید می‌شود که این اتفاق خوبی نیست. طبق اسناد و مدارکی که وجود دارد آغاز کننده این مباحث طرف مقابل بوده است. محمد رویانیان در صحبت‌های خود موضوعاتی را مطرح کرد که ما اصلا نفهمیدیم چه منظوری دارد و جریان انحرافی و این قبیل مسائل چه ربطی به موضوع فوتبال دارد.

وی افزود: شاید مدیریت پرسپولیس از این ناراحت است که نوشابه انرژی‌زا را ما شش سال پیش و اولین فروشگاه را دوسال قبل به راه انداختیم. از این مسائل چیز دیگری متوجه نشدیم، موضوعات پورشه و اتومبیل نیز بحثش برای ما نیست و خیلی‌های دیگر نیز آن را مطرح کردند. باز هم تاکید می‌کنم این قبیل مباحث به ضرر هر دو باشگاه است و در شرایطی که برخی تیم‌ها کم مانده بزرگترین نفرات جهان را جذب کنند و مشکل مالی ندارد می‌تواند به ما ضرر برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)