مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه فولاد خوزستان براي جذب آرش برهاني، ميثم بائو، سيد مهدي سيد صالحي، عماد رضا و روح اله بيگدلي وارد مذاكره شده است.

 

مسعود رضاييان با بيان اين خبر  اظهار كرد: تقريبا تمام بازيكناني كه قرار دادشان با باشگاه فولاد به اتمام رسيده بود و ما به آنها نياز داشتيم، تمديد قرارداد كرده‌اند كه در راس آنها مي‌توان به تمديد قرارداد كاپيتان تيم فولاد، جلال كاملي مفرد به مدت يكسال اشاره كرد.

 

وي ادامه داد: حسين آشنا، كريم شاوردي، بختيار رحماني، جابا مجيري و آرش افشين از ديگر بازيكنان هستند كه قرارداد خود را با باشگاه فولاد تمديد كرده‌اند. همچنين سيامك سرلك، مهدي چمن‌آرا و ايوب والي هر كدام به ترتيب از يك تا سه فصل با باشگاه فولاد تمديد قرارداد كرده‌اند.

معاون ورزشي باشگاه فولاد خوزستان يادآورشد: تمام اين بازيكنان با باشگاه فولاد قرارداد داخلي منعقد كرده‌اند اما با آغاز تمرينات تيم از 22 خردادماه قرارداد بازيكنان و كادر فني از جمله سرمربي تيم به صورت رسمي ثبت مي‌شود.

 

وي همچنين در ادامه به مذاكره با مديران برنامه‌هاي بازيكناني همچون آرش برهاني، ميثم بائو، سيد مهدي سيد صالحي، عماد رضا و روح‌اله بيگدلي اشاره كرد و گفت: البته مذاكره براي جذب اين بازيكنان هنوز بر روي ميز مذاكره و درون باشگاه انجام نگرفته و بخشي از آنها به صورت تلفني بوده است. در حال حاضر ما منتظر جواب قطعي از سوي اين بازيكنان هستيم. در ميان اين بازيكنان درصد توافق ما با روح‌اله بيگدلي بيشتر از ديگر بازيكنان است.

 

رضاييان در ادامه در خصوص حضور ايمان مبعلي در تيم فوتبال فولاد خوزستان اظهار كرد: با مبعلي صحبت كرده‌ام اما هنوز او در خصوص بازگشتن به ايران ترديد دارد و اين مساله بسيار مهمي است. مبعلي به فولاد علاقه خاصي دارد و گمان مي‌كنم اگر او قصد حضور در تيم‌هاي ايراني را داشته باشد، فولاد يكي از اولويت‌هاي او باشد.

 

وي درباره پيوستن غلام‌رضا رضايي مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان به تيم پرسپوليس، گفت: ما براي ماندن اين بازيكن بسيار تلاش كرديم اما او بسيار علاقه داشت كه به تيم پرسپوليس برود و من از اين كه او به خواسته خود رسيده، خوشحال هستم.

 

معاون ورزشي باشگاه فولاد خوزستان در خصوص جدا شدن اين مهاجم فصل گذشته سرخ‌پوشان اهواز بيان كرد: پيوستن رضايي به تيم پرسپوليس شانس وي براي ملي‌پوش شدن و پيوستن وي به تيم اروپايي و يا حاشيه خليج فارس را بيشتر مي‌كند. همچنين امكانات و شرايط زندگي در تهران در مقايسه با اهواز بسيار بهتر است.

 

وي با اشاره به اين كه مذاكرات ما براي جذب ميلاد ميداودي مهاجم فصل گذشته آبي‌پوشان اهوازي متوقف شده، توضيح داد: در صحبتي كه ما با مدير برنامه‌هاي اين بازيكن داشتيم، وي اعلام كرد كه ميداوودي قصد ماندن در ايران را ندارد و تصميم گرفته است تا فوتبال خود را در خارج از كشور ادامه دهد.

 

رضاييان در پاسخ به اين پرسش كه آيا باشگاه فولاد پايبند به سقف قرارداد تعيين شده از سوي سازمان ليگ است، گفت: اگر قرار باشد به بازيكني در تهران و يا اصفهان 350 ميليون تومان بدهند اين بازيكن با همين قيمت به اهواز نمي‌آيد، به همين دليل ما از سازمان ليگ درخواست كرديم تا تعيين سقف و قرارداد در شهرستان‌هايي محرومي مثل استان خوزستان و يا بوشهر را به گونه ديگري ارايه دهد.

 

معاون ورزشي باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان كرد: البته در قوانين اين آيين نامه اشاره شده است كه اگر باشگاه‌ها براي ثبت قرارداد با مورد خاصي بالاتر از سقف تعيين شده قراردادها مواجه شدند مي‌توانند با هماهنگي با سازمان ليگ آن قرارداد را منعقد كنند، ما سعي مي‌كنيم تا در ثبت قراردادها، سقف تعيين شده را رعايت كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)