کاپیتان سابق استقلال علیه مسئولان این باشگاه مصاحبه کرد.

به گزارش نامه، روز گذشته مصاحبه ای از مجتبی جباری در فضای مجازی منتشر شد که حاوی حرف های بسیار تندی علیه مسئولان استقلال بود اما این بازیکن آن را تکذیب کرد.

تکذیب مصاحبه اما به این معنی نبود که وی قرار نیست علیه باشگاه مصاحبه کند چرا که در مصاحبه ای جنجالی متلک های زیادی به مسئولان استقلال انداخت.

وی در پاسخ به این سوال که فتح الله زاده گفته به جای جباری زیدان واقعی را به استقلال می برد گفت:‌ بهتر است به جای زیدان واقعی نشان شوالیه واقعی بگیرند. حاضرم بمیرم ولی نشان شوالیه را با پول نخرم. همه می دانند که این نشان چگونه به دست آمده است. کسی که خودش می گوید حرف مرد دو تاست ارزش حرف زدن ندارد.

جباری افزود: دوست ندارم آرامش تیم بهم بریزد. کاری نکنند مجبور شوم حرف هایی بزنم تا سرشان را پایین بگیرند. اینکه سکوت کرده ام به این معنی نیست که چیزی نمی دانم.

وی در مورد اظهارات امیری در مورد درگیری با فتح الله زاده و مشتی که به امیری خورد گفت: درگیری را تکذیب نمی کنم اما بهتر بود می گفتند چه حرف های زشتی زدند که واکنش نشان دادم. یک حرف دیگر دارم. بروید تحقیق کنید ببینید این آقای امیری چگونه معاون باشگاه شده است.

جباری اما امیدوار به بازگشت است و تاکید کرد: در سالهای گذشته که بحث جدایی ام مطرح می‌شد به خاطر هواداران می ماندم. فکر می کنم دوباره برای آنها بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)