مرجع خبری پرسپولیس(13:50) / چهرشنبه 11 دی / مصطفوي: پيرواني را با يك شكست بركنار نمي كنيم

مدير عامل باشگاه پرسپوليس گفت: شكست برابر ملوان باعث نمي شود پيرواني را بركنار كنيم.

داريوش مصطفوي اظهار داشت: شكست مقابل ملوان براي همه ما سخت بود. هواداراني كه در سرما تيم خود را فراموش نكرده بودند با ناراحتي ورزشگاه را ترك كرند، اما آنها بايد بدانند اين موضوع براي ما هم عذاب آور بود.
وي افزود: در بازي ديروز مجموعه پرسپوليس بد بود. همين عامل باعث شد نتيجه نگيريم و يك روز بد را داشته باشيم.
مصطفوي ادامه داد: از فرصت‌هايي كه داشتيم استفاده نكرديم. توپ هاي ما تبديل به گل نشد، اما ملواني‌ها از كمترين فرصت خود بهترين استفاده را بردند.
مصطفوي درباره شايعه كنار گذاشتن افشين پيرواني از تيم فوتبال پرسپوليس؛ گفت: با يك باخت سرمربي را تغيير نمي دهند. ما هرگز اين كار را نمي كنيم چون از نتايج پيرواني راضي بوديم.
وي تاكيد كرد: بازي با پاس همدان را نبايد فراموش كرد. در آن ديدار سخت، سه گل به ثمر رسانديم. همه آن موقع پيرواني را تائيد كردند.
مصطفوي عنوان كرد: حمايت كامل خود را از پيرواني اعلام مي كنيم. او روز گذشته دچار اتفاقات فوتبال شد.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس افزود: بنا بر دلايلي در بازي با ملوان به ورزشگاه نيامدم اما روز بازي با ذوب آهن حتما به اصفهان خواهم رفتم تا در كنار تيم باشم.
وي تصريح كرد: مقابل ذوب آهن بازي سختي پيش رو داريم. اميدوارم بازيكنان سه امتياز حساس اين ديدار را كه براي ما حياتي است به دست آورند.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در خصوص طلب بازيكنان گفت: قسمتي از پول‌ بازيكنان را امروز بعد از ظهر يا فردا به آنها پرداخت مي كنيم تا با خيال راحت به ميدان بروند.
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مورد شايعاتي مبني بر حضور نيافتن در باشگاه گفت: من هر روز به باشگاه مي روم. فقط بعضي اوقات به دنبال رفع مشكلات بازيكنان در بيرون از باشگاه هستم.
مصطفوي از اظهار نظر درباره شايعه استعفايش خودداري كرد و گفت: تمايلي ندارم در اين مورد صحبت كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)