ایمون زاید مهاجم آلومینیوم هرمزگان در بازی با صنعت نفت در فهرست 18 نفره نبود و همین موضوع شایعات زیادی را به وجود آورد.

خبرآنلاین؛ می گویند مظلومی با ایمون زاید اختلاف دارد ولی خودش این موضوع را با صراحت تکذیب کرده و می گوید:«اختلاف کجا بود،این خبرها همه شایعه است و صحت ندارد.ایمون زاید مصدوم بود در غیر اینصورت من او را در ترکیب اصلی بازی می دادم. اینکه میگویند من با ایمون مشکل دارم درست نیست و از لحاظ فنی او را خیلی قبول دارم. اتفاقا از وقتی آمدم با هم خیلی رفیق شدیم و با این بازیکن شوخی می کنم تا احساس غریبی نداشته باشد.»
او تیمش را باید آماده بازی با پرسپولیس کند،مظلومی در این خصوص می گوید: «ما بازی سختی با پرسپولیس داریم که هر سه امتیازش بسیار مهم است.سعی می کنیم در بندرعباس پرسپولیس را ببریم و مردم بندرعباس لیاقت زیادی دارند. باید کاری کنیم که آنها از فوتبال لذت ببرند و امیدوارم پرسپولیس را ببریم تا من هم اولین برد را تجربه کنم.»
مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا نگران سقوط کردن نیستید خاطرنشان می کند: «قطعا آلومینیوم در لیگ می ماند و من دغدغه ای از این بابت حس نمی کنم. این جا جوان های خوبی درتیم حضور دارند که تشنه بازی کردن هستند. تماشاگران هم حمایت خوبی از تیم می کنند، آن ها باید این حمایت را تا پایان لیگ ادامه دهند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)