مرجع خبری پرسپولیس : سوال بی پاسخ باشگاه پرسپولیس در آستانه فصل نقل و انتقالات فوتبال این است که؛ افراد مذاکره کننده با بازیکنان مورد نظر این باشگاه از چه کسی لیست گرفته اند.

این روزها باشگاه های لیگ برتری مذاکرات خود با بازیکنان مورد نظرشان را آغاز کرده اند و حتی بسیاری از آنها روند مذاکرات را موفقیت آمیز پشت سر گذاشته اند. این در حالی است که برخی تیم ها هنوز وضعیت سرمربیگری‌شان نامشخص است.

 

باشگاه پرسپولیس یکی از باشگاه هایی است که  سرپرست و  سرمربی آن هنوز پیرامون آینده کار خود اظهار نظر صریحی نداشته اند اما با این حال از گوشه و کنار اخبار موثقی دال بر مذاکره این باشگاه با برخی بازیکنان مطرح فوتبال کشور به گوش می رسد که بر اساس اخبار رسیده این باشگاه حتی با چند بازیکن مطرح در پست های مختلف نیز به توافق رسیده است.

بدیهی است که یک نفر لیست خرید باشگاه پرسپولیس را به مذاکره کنندگان با برخی بازیکنان لیگ داده است؛ این در حالی است که هنوز علی دایی درباره آینده خود در پرسپولیس اظهار نظری نکرده و حبیب کاشانی نیز موکداً اعلام کرده که با هیچ گزینه ای وارد مذاکره نشده است.

 

 

این مساله که همچون معما در اردوگاه سرخ مطرح است، وقتی پیچیده تر می شود که شایعاتی چون ارایه لیست خرید از سوی دایی به فردی به غیر از کاشانی و همچنین ارائه لیست خرید یک مربی-غیر از دایی- به کاشانی شنیده می شود.

 

قطعاً ظرف روزهای آینده و پس از برگزاری دو دیدار رفت و برگشت جام حذفی این معما حل خواهد شد؛ پس فعلا باید منتظر ماند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)