مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: از كساني كه به علي دايي سرمربي تيم درخصوص من اطلاعات اشتباه مي‌دهند راضي نبوده و آنان را به خدا واگذار مي‌كنم.

 

محمد منصوري سه شنبه ضمن بيان اين مطلب افزود: در فصل نقل و انتقالات در رديف نفرات اولي بودم كه با پرسپوليس قراردادم را تمديد كردم كه از اين بابت بسيار خوشحالم.


وي افزود: چنانچه كادر فني به بازي من اعتقادي نداشت به طور حتم درفصل جاري دراين تيم بازي نمي‌كردم. متاسفانه امروز كساني به اشتباه در خصوص من به سرمربي تيم اطلاعات نادرست مي‌دهند و مانع از برقراري ارتباط صحيح بين من و كادر فني مي‌شوند كه اميدوارم اين مساله هرچه زودتر پايان پذيرد.

 


وي گفت: مشكلاتم از زماني آغاز شد كه تيم را به دليل مصدوميت و با اجازه پزشك معتمد باشگاه درديدار مقابل صباي قم همراهي نكردم.


هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران تصريح كرد: برخي از افراد مصدوميت مرا عمدي تلقي كرده و به اشتباه اين موضوع را به كادر فني انتقال دادند، اين درحالي است كه در اردوها و تمرينات با جديت كارم را دنبال مي‌كنم منصوري ادامه داد: به طور يقين اين روند را همچنان ادامه داده و درنظر دارم بارديگر نظر كادر فني را به سمت خود جلب كنم تا بتوانم بارديگر در تركيب اصلي قرار گيرم.

 

وي افزود:فصل گذشته در ديدار مقابل سپاهان و فينال جام حذفي با تشخيص دايي درتركيب اصلي قرار گرفته و بازي‌هاي خوبي انجام دادم كه رضايت كادرفني را درپي داشت.

 

اميدوارم اين فرصت در فصل جاري نيز برايم فراهم شود تا ارزش‌هاي خود را بار ديگر به اثبات برسانم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)