مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوري گفت: فرقي نمي‌كند كه چه زماني با استقلال بازي مي‌كنيم و فقط به پيروزي در داربي مي‌انديشيم.

 

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس  روز شنبه در مورد شرايط پرسپوليس و ديدار اين تيم با راه‌آهن درهفته بيست و دوم ليگ برتر اظهار كرد:‌ خوشبختانه شرايط خوبي داريم، فكر مي‌كنم كه پرسپوليس به يك نظم تاكتيكي رسيده است و وضعيت تيمي‌مان خوب است. انشاالله راه‌آهن را مي‌بريم و به صدر جدول نزديك مي‌شويم.

وي ادامه داد: خوشبختانه تيمهاي صدرنشين نيز در حال از دست دادن امتياز هستند و ما مي‌توانيم با استفاده از اين موضوع خود را به صدرجدول نزديك كنيم.

منصوري در پاسخ به اين كه پرسپوليس در نيم فصل دوم چه تغييري نسبت به نيم فصل اول كرده گفت: ما قبل از بازي با سايپا قصد داشتيم با پيروزي در آن بازي شرايط خود را بهتر كنيم. اردوهاي تركيه و امارات هم خيلي به ما كمك كرد و باعث شد ما از حال و هواي بدي كه پس از نيم فصل اول به آن دچارشده بوديم رهايي يابيم و خدا را شكر در بازي مقابل نفت نيز اين مسئله به پيروزي ما كمك كرد.

 

وي همچنين درباره برگزاري داربي هفتاد در تعطيلي‌هاي عيد اظهار كرد: به نظر من تعطيلات عيد ديگر يكجا شده و ما كلا تعطيلي خاصي تا پايان ليگ نداريم. در عين حال براي ما فرقي نمي‌كند كه كي و كجا با استقلال بازي كنيم و مي‌خواهيم هرجور كه شده اين بازي را ببريم، البته ما 29 اسفند هم با ملوان بازي داريم اما انگيزه ما خيلي بيشتر از استقلالي‌هاست و فقط به برد در اين بازي فكر مي‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)