خبرگزاری پرسپولیس : به مناسبت روز جهانی معلول، دو نفر از معلولان در اقدامی نمادین 1800 پله برج میلاد را با دست بالا رفتند.

ماهانا جامی و مرتضی عبدی دو معلولی که تصمیم گرفته بودند بودند 1800 پله برج میلاد را با دست بالا بروند، ظهر یکشنبه کار خود را آغاز کردند. پیش از شروع بالا رفتن این معلولان از پله‌های برج میلاد، مراسمی برگزار شد که مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان پرسپولیس هم در آن حضور داشت. در این مراسم ماهانا جامی از مهدوی‌کیا به خاطر حضورش تشکر کرد و گفت: «خوشحالم به آرزویم که دیدن شما است رسیدم. من همیشه شما را از تلویزیون می‌دیدم اما این بار از نزدیک شما را دیدم.»
مهدوی‌کیا هم در جواب او گفت: «از شما تشکر می‌کنم که من را دعوت کردید. من بیشتر به خاطر خودم آمدم اینجا تا عزم و اراده شما را ببینم و تلنگری باشد برای خودم. شما که با این معلولیت این کار را می‌کنید، آدم‌های سالم باید قدر خودشان را بیشتر بدانند. ما هستیم که از شما درس می‌گیریم و روحیه می‌گیریم. این حرکت و روحیه شما برای من آموزنده است و انرژی خواهم گرفت و انگیزه مضاعف می‌گیرم. کسانی که سالم هستند یا یک بیماری کوچک دارند و احساس ضعف می‌کنند باید شما را الگو قرار بدهند. من وقتی دیشب فهمیدم واقعا برایم باور کردنی نبود. افتخار می‌کنم که کنار شما هستم. هر برنامه دیگری که داشته باشید وظیفه خودم می‌دانم که بیایم. این کار شما می‌تواند الگو باشد برای جامعه ما. همین که این انگیزه را دارید که بروید بالا کفایت می‌کند. من باید بروم سر تمرین و نمی‌توانم تا پایان کار شما اینجا حضور داشته باشم. دوست داشتم ببینم نتیجه کارتان چه می‌شود. برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)