مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى هافبك پرسپوليس گفت:نمى دانستم جريمه شدم چون توضيحاتم را به كميته انضباطى باشگاه دادم و انتظار نداشتم ۳ ميليون تومان جريمه شوم.


وى با اشاره به وضعيت پرسپوليس گفت: تمرينات تيم خوب است و اميدوارم اردوى كيش به نفع تيم باشد. زمان خوبى است تا بتوانيم باتمرينات پرفشار و خوب به هدفى كه داريم برسيم. اميدواريم اين اردو هم مثل بقيه اردوها براى تيم مفيد باشد.

 

او افزود: در ۲ بازى قبلى نتيجه خوب نگرفتيم و برحسب اتفاق دقايق پايانى گل خورديم. البته اين مشكل حل مى شود و ديگر اين اتفاق نمى افتد. بايد در اين اردو از لحاظ تاكتيكى و فنى به دركى برسيم كه ديگر در دقايق پايانى تمركز خود را از دست ندهيم.

 

هافبك پرسپوليس تصريح كرد: اين شانس را داشتيم كه صدرنشين شويم اما خوب استفاده نكرديم. تلاش خود را بايد بيشتر كنيم تا كار به جايى نرسد كه منتظر اتفاقات باشيم. باز هم مطمئن باشيد شانس به ما رو مى كند و دوباره به صدرجدولبرمى گرديم. اميدوارم طورى عمل كنيم كه حسرت امتيازات از دست رفته را نخوريم.

 

وى خاطرنشان كرد: بازى دربى با بازى ملوان فرقى نمى كند. به وقتش براى استقلالى ها كرى هم مى خوانم. فعلا بايد به بازى ملوان فكر كنيم. بايد ابتدا اين ۳ امتياز را بگيريم و بعد به فكر كسب

 

هافبك پرسپوليس در خصوص جريمه ۳ ميليون تومانى خود از سوى كميته انضباطى باشگاه اظهار داشت: واقعا ۳ ميليون جريمه شده ام؟ شوكه شدم. ۴ روز به خاطر مشكل مالياتى سر تمرينات نرفتم اما مقصر من نبودم و نمى دانستم ممنوع الخروجم. با توجه به توضيحاتى كه دادم انتظار نداشتم اين قدر جريمه شوم. ۳ امتياز دربى باشيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)