مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا مولايي بدنساز فصل گذشته پرسپوليس كه اين روزها در مشهد زادگاهش به سر مي‌برد درباره فصلي كه گذشت مي‌گويد:


«در شروع فصلي كه به پايان رسيد 3-2 هفته از شروع تمرين‌هاي پرسپوليس گذشته بود كه من به تيم اضافه شدم. در واقع دو روز مانده بود تا به اردوي تركيه برويم كه من قرارداد بستم و كارم را شروع كردم.»



وي ادامه مي‌دهد: «كلا 20-15 روز تا شروع ليگ فرصت داشتيم و وقتي براي بدنسازي نمانده بود. بدتر اينكه بازيكنان به تدريج و خيلي دير به تيم اضافه مي‌شدند، فكر كنم از بازي سوم يا چهارم بود كه برزيلي‌ها، هوار و چند نفر ديگر آمدند و تيم كامل شد.» مولايي مي‌گويد: «وقتي تمرين‌هايمان در زمين اداره منابع طبيعي شروع شد بدن 9-8 بازيكن با بقيه هماهنگ نبود. شايد اگر از ابتدا يك تيم هماهنگ 80-70 درصدي داشتيم بهتر از اين بود كه 5 بازيكن 90 درصد، 5 تا 70-60 درصد و 5 تا 50-40 درصد داشته باشيم.»

بدنساز پرسپوليس مي‌گويد: «در طول فصل هم مشكل داشتيم، بازيكنان به نسبت متناسب و موازي هم پيشرفت نكردند. مثلا وقتي هوار آمد 3-2 هفته بيرون بود و 3-2 هفته هم بازي نكرد. تياگو و وسلي هم همين طور، من بايد نفرات را يكي يكي جدا مي‌كردم و با كار اختصاصي به بقيه مي‌رساندم كه اين كار نياز به تمركز و كار مضاعف دارد.»
مولايي مي‌گويد: «شرايط بدني تيم تا اولين اردوي دبي كه رفتيم ادامه داشت و آنجا به خاطر اينكه زمان داشتيم كمي بدن‌ها بهتر شد اما باز هم غيبت‌هاي متوالي مثل رفتن هوار دوباره كار را سخت كرد.»


وي درباره مصدوميت‌هاي طول فصل كه حاصل بدنسازي ضعيف ابتداي فصل بود مي‌گويد: «نه، ما مصدوميت آنچناني نداشتيم. فقط آقا كريم بود كه كشاله‌اش پاره شد. قبل از فينال هم شكوري مصدوم شد اما فاصله بازي‌ها بد نبود و زياد مصدوم نداشتيم.»


مولايي اما درباره بدنسازي فصل پيش رو مي‌گويد: «فكر مي‌كنم حدود 6 هفته فرصت داريم تا دوره بدنسازي را پشت‌سر بگذاريم. البته دوره بدنسازي شامل دو هفته كار هوازي، بعد سرعت و استقامت و موارد ديگر است، در سه هفته آخر هم مي‌توان همزمان با امور بدنسازي كار با توپ را آغاز كرد و تمرين‌ها صرفا بدني نخواهد بود.»


وي درباره برنامه بدنسازي پرسپوليس توضيح مي‌دهد: «ما از روز 26 خرداد شروع مي‌كنيم. دو روز در تهران خواهيم بود و در آكادمي ملي المپيك از بازيكنان تست آمادگي جسماني مي‌گيريم. بعد اردوي 10 روزه در سرعين خواهيم داشت سپس به تهران برمي‌گرديم و بعد از دو سه روز به دورتموند آلمان خواهيم رفت و دو هفته در آنجا خواهيم بود.» براي مولايي بسيار مهم است كه تمرين‌ها به موقع و با نفرات كامل آغاز شود: «براي تيم بزرگي مثل پرسپوليس خيلي بد است كه هرسال تمرين‌هايش را با هفت هشت نفر شروع كند. مي‌دانم امسال به خاطر حضور در ليگ قهرمانان كار سختي داريم اما مي‌خواهيم به موقع و با تمام نفرات شروع كنيم.»


وي از هماهنگي با علي دايي در اجراي برنامه‌هاي تمريني مي‌گويد: «همين امروز (ديروز) با علي دايي به صورت تلفني صحبت كردم و قرار شد برنامه‌هايم را برايش ايميل كنم. به نظر من 6 هفته فرصتي كه تا شروع فصل خواهيم داشت زمان مناسب براي آماده‌سازي تيم است و بايد از اين زمان نهايت استفاده را ببريم.» اما آيا مولايي فصل آينده هم در پرسپوليس خواهد بود؟ «خودم كه خيلي دوست دارم. ان‌شا‌ء‌الله مشكلاتم حل مي‌شود و مي‌مانم. من كارمند اداره تربيت‌بدني مشهد هستم ولي از زماني كه به تهران آمده‌ام بيمه و حقوقم قطع شده. اگر مشكل تمديد مأموريتم به تهران حل شود مشكلي براي ادامه همكاري با پرسپوليس نخواهم داشت كما اينكه در روز قهرماني پرسپوليس با آقاي سعيدلو صحبت كردم و ايشان گفتند مساعدت مي‌كنند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)