مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه باور کردنی نبود علی فتح‌الله‌زاده قول شرف بدهد و به آن عمل نکند،گفت: شرایط سختی را در هفته‌های گذشته تحمل کردم تا به شکل دوستانه از استقلال جدا شوم اما تا امروز به نتیجه نرسیده‌ام.

میلاد میداودی که در هفته‌های اخیر به دلیل جلوگیری از ایجاد مسائل حاشیه‌ای، مصاحبه‌ای با رسانه‌های گروهی انجام نداده است، در سایت شخصی‌اش توضیحاتی ارائه کرد تا هواداران استقلال را در جریان آخرین وضعیت خود قرار دهد.

برداشت از صحبت‌های قلعه‌نویی
میداودی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: همان طور که قلعه‌نویی در مصاحبه با رسانه‌ها عنوان کرده، در رابطه با جدایی‌ام از استقلال با همدیگر صحبت کردیم و به نتیجه قطعی رسیدیم. البته به علت اینکه مصاحبه قلعه‌نویی مربوط به هفته گذشته است، شاید از حرف‌هایش اینطور برداشت شده که بعد از خاتمه نیم فصل با هم صحبت کرده‌ایم.

به خاطر دریافت رضایت‌نامه، همه مسائل را تحمل کردم
وی افزود: در حالی که من چند هفته قبل از پایان نیم فصل نخست لیگ برتر پیش سرمربی استقلال رفتم و با هم صحبت کردیم؛ در نهایت به این نتیجه رسیدیم که در نیم فصل به تیم دیگری بروم تا بتوانم بیشتر بازی کنم. بعد از آن با این امید که در پایان نیم فصل رضایت‌نامه بگیرم، همه مسائل را تحمل کرده و حرفی نزدم.

فتح‌الله‌زاده قانع شد رضایت‌نامه‌ام را صادر کند
مهاجم ناراضی استقلال اضافه کرد: روز شنبه گذشته، دو جلسه با فتح‌الله‌زاده داشتم. نمی‌خواهم وارد جزئیات صحبت‌ها شوم و تنها می‌توانم توضیح بدهم که صبح شنبه در دفتر باشگاه به دیدن مدیرعامل رفتم و فتح‌الله‌زاده با اینکه مخالف موضوع جدایی‌ام بود اما با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی تیم با من داشته و اظهار نظر رسمی‍ اش در رسانه‌ها مبنی بر اینکه بهتر است میداودی به تیمی برود که بیشتر بازی کند، در نهایت فتح‌الله‌زاده قانع شد که تا بعد از ظهر شنبه رضایت‌نامه‌ام را صادر کند.

حضورم با این وضعیت کمکی به استقلال نمی‌کند
وی خاطرنشان کرد: نشست دوم در دفتر کار فتح‌الله‌زاده در لارستان انجام شد. این بار ایشان دلایلی را مطرح کرد و گفت نمی‌توانم خودم را قانع کنم که اجازه بدهم از استقلال جدا بشوی؛ اما بعد از یک ساعت حرف زدن و باز کردن برخی جزئیات و گفتن دلایلم مبنی بر اینکه حضورم با این وضعیت هیچ کمکی به استقلال نمی‌کند، بالاخره فتح‌الله‌‍زاده کوتاه آمد.

فتح‌الله‌زاده قول شرف داد رضایت‌نامه‌ام را صادر می‌‎کند
میداوودی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: فتح‌الله‌زاده همچنین گفت یک روز دیگر هم تحمل کنم و قول شرف داد تا ظهر فردا (یکشنبه گذشته) رضایت‌نامه‌ات را صادر کنم. ضمن اینکه ایشان اعلام کرد در زمینه مسائل مالی هم تمام کوتاهی‌ها و تأخیرهایی که تا الان در قبال مطالباتم داشته، را جبران خواهم کرد تا با رضایت از استقلال بروید.

شرط قابل تامل فتح‌الله‌زاده برای صدور رضایت‌نامه
وی با اشاره به اینکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرد برای صدور رضایت‌نامه‌ام تنها فقط یک شرط دارد، اظهار داشت: شرط ایشان این است که زیر برگ رضایت نامه باید این جمله را قید کنم که برخلاف میل باطنی‌ام این رضایت‌نامه را امضاء می‌کنم تا هواداران بدانند من عامل جدایی‌ات نبودم. آن روز صحبت‌های فتح‌الله‌زاده به شکلی بود که به وی گفتم: اگر زمانی تیم استقلال واقعا به من نیاز داشته باشد، قطعا به این تیم بر می‌گردم.

باور کردنی نبود فتح‌الله‌زاده قول شرف بدهد و به آن عمل نکند
مهاجم ناراضی استقلال تصریح کرد: طبق قرار قبلی، یکشنبه به دفتر باشگاه رفتم اما مطلع شدم مدیرعامل قرار نیست به باشگاه بیاید. خیلی ناراحت شدم، چون برایم باور کردنی نبود که فتح‌الله‌زاده قول شرف بدهد و به آن عمل نکند. علی امیری معاون باشگاه آرامم کرد و خواست که بعد از یکی-دو روز در آرامش پیگیر موضوع شوم. من هم رفتم، با این امید که تکلیفم زودتر روشن شود اما تا امروز هیچ خبری از مدیرعامل نشده است.

هنوز بلاتکلیفم
وی همچنین تاکید کرد: زمان نقل و انتقالات رو به اتمام است و من هنوز بلاتکلیف هستم. در این مدت فقط چند نقل قول از طرف فتح‌الله‌زاده به من گفته‌اند که نمی‌دانم کدام یک صحت دارد.

با نظر قلعه‌نویی بهتر است در تیم دیگری بازی کنم
میداوودی با اشاره به این مسئله که روزی به استقلال آمدم، گفتم به استقلال آمده‌ام که از نظر فنی به تیم کمک کنم، ادامه داد: نیازی به توضیح ندارد که تا قبل از مصدومیتم چه عملکردی داشتم. الان شرایط با آن موقع فرق دارد و از نظر سرمربی بهتر است در تیم دیگری بازی کنم.

نیمکت نشینی در استقلال فوتبالم را نابود می‌کند
وی اضافه کرد: اگر بازیکن ضعیفی بودم، به باشگاه اعلام می‌کردم که با آنها قرارداد دارم و طبق قراردادم در این تیم می‌مانم و پولم را می‌گیرم، باشگاه استقلال هم نمی‌‍توانست قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کند. اما باید قبول کنیم نیمکت نشینی‌ام در استقلال نه تنها فوتبال مرا نابود می‌کند، بلکه به تیم هم ضربه می‌زند و حضورم در این شرایط سودی برای استقلال ندارد.

هواداران استقلال آدم‌های فراموشکاری نیستند
مهاجم تیم استقلال با تاکید بر اینکه هواداران استقلال همیشه به وی لطف داشته و در هر بازی حتی اگر روی نیمکت باشد، تشویقش می‌کنند، یادآور شد: هواداران استقلال آدم‌های فراموشکاری نیستند و خوب می‌دانند چه کسانی در عمل تعصب خود به استقلال را ثابت کردند؛ به همین دلیل است که همیشه مرا شرمنده محبت‌هایشان می‌کنند.

تشویق‌های مردم باعث حساسیت‌های زیادی شده
وی تصریح کرد: فکر می‌کنم تقریبا همه متوجه این موضوع شده‌اند که تشویق‌های مردم، خصوصا زمانی که شعار "واویلا-واویلا" را سر می‌‎دهند، باعث ایجاد حساسیت‌هایی شده که این حساسیت‌ها در این اواخر کاملا علنی شده بود.

تا رضایت‌نامه نگیرم، با تیمی مذاکره نمی‌کنم
میداودی با اشاره به اینکه در همین مدت که مشخص شده از استقلال جدا می‌شوم، دو تیم از تهران و چند تیم شهرستانی یا با خودم تماس گرفتند و یا با باشگاه صحبت کردند اما تاکنون با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌، افزود: به تیم‌هایی که تماس گرفتند، گفته‌ام تا زمانی که از باشگاه استقلال رضایت نامه نگیرم، نمی‌توانم با آنها مذاکره کنم. می‌خواهم در آرامش تیم بعدی‌ام را انتخاب کنم تا در نیم فصل دوم بتوانم عملکرد بهتری داشته باشم. البته ماندن در تهران برایم در اولویت است، چون نقل مکان کردن همراه با خانواده‌ام به شهرستان‌ها در شرایطی که فقط چند روز به شروع دور برگشت مانده، مشکل است.

معاوضه‌ام با بازیکنان دیگر صحت ندارد
وی خاطرنشان کرد: به استقلال آمدم که برای استقلال بازی کنم و روزی که از این تیم بروم، خودم برای آینده‌ام تصمیم می‌گیرم. در هفته‌های گذشته بارها شایعاتی را درباره معاوضه‌ام با بازیکنان سایر تیم‌ها در رسانه‌ها منتشر کردند که هیچ کدام واقعیت نداشت.

هر کس و ناکس به خود اجازه داد درباره معاوضه‌ام صحبت کند
مهاجم تیم استقلال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: برخی از تیم‌هایی که از آنها اسم برده می‌شد، تیم‌هایی بودند که قبل از آمدنم به استقلال، برای عقد قرارداد با من دست به هر تلاشی می‌زدند اما با این شایعات به قدری شخصیت فنی‌ام زیر سئوال رفت که هر کس و ناکس به خودش اجازه داد درباره معاوضه من مصاحبه کند. این مطالب و شایعات در جلسه هفته قبل با فتح‌الله‌زاده مطرح شد که وی گفت با مربی فلان تیم که در رابطه با تو مصاحبه کرده بود، تماس گرفتم و گفتم نه آن بازیکن را از تیم شما می‌خواهیم و نه میلاد را به شما می‌‍دهیم.

عدم مصاحبه برای جلوگیری از حاشیه‌ها
وی یادآور شد: با وجود همه مسائلی که می‌دیدم و فشارهای روحی که به من وارد شد، برای اینکه مبادا برای تیم استقلال مسائل حاشیه‌ای ایجاد شود، هفته‌ها سکوت کردم و مصاحبه‌ای انجام ندادم. در این مدت برخی افراد که بویی از شرافت نبرده‌اند، هر چیزی دلشان خواست در چند روزنامه ورزشی علیه من نوشتند و حقایق را برعکس به مردم منتقل کردند. حساب این چند نفر از بقیه خبرنگاران جداست و خودشان می‌دانند که طرف صحبتم با آن‌هاست.

برخی‌ها برای قرارداد بستن بازیکن‌شان التماس می‌کنند
میداوودی همچنین تصریح کرد: همین هفته قبل که برای دریافت رضایت‌نامه‌ام دوبار به دفتر فتح‌الله‌زاده رفتم، به چشم خودم دیدم که به مسئولان باشگاه استقلال برای قرارداد بستن با فلان بازیکنان التماس می‌کنند. این همه مطلب دروغ نوشتند و جوسازی کردند، فقط برای اینکه مثلا میداودی یا بازیکن دیگری از استقلال برود و آن‌ها بتوانند نفرات خودشان را بیاورند. من که در این مدت همه تلاشم را انجام داده‌ام تا رضایت نامه بگیرم و جا برای بازیکنانشان باز شود.

تلاش برای جدایی دوستانه از استقلال
وی اضافه کرد: من همه تلاشم را کرده‌ام تا به شکل دوستانه از استقلال جدا شوم اما تا امروز نتیجه‌ای نگرفته‌ام. همیشه با باشگاه روراست بودم و انتظار دارم آن‌ها هم با من رو راست باشند.

در یک سال گذشته به اندازه کافی اذیت شده‌ام
مهاجم تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در یک سال گذشته به اندازه کافی اذیت شده‌ام و از نظر روحی در شرایط بدی هستم. مدت‌هاست حرفی نزده و خیلی از مسائل را باز نکرده‌ام تا با خوبی از تیم جدا شوم و امیدوارم که بیشتر از این مرا اذیت نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)