مرجع خبری پرسپولیس : ناصر ابراهیمی تجربه بسیار زیادی در فوتبال و به خصوص تیم پرسپولیس دارد. مربی سابق سرخپوشان تهران معتقد است که نحوه کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس بسیار زشت و…

 

مرجع خبری پرسپولیس صحبت‌های ناصر ابراهیمی در گفتگو با ایپنا، را در ذیل می‌خوانید:

 

 

*پرسپولیس برای فصل جدید آماده می‌شود، شرایط این تیم را در حال حاضر چطور می‌بینید؟

– فصل قبل و درست در همین روزها حبیب کاشانی و علی دایی مدام از همدیگر تعریف می‌کردند و یکدیگر را بهترین مدیر و بهترین مربی می‌خواندند در نهایت کارشان به مناظره کشید. حالا باید ببینیم امسال کاشانی و استیلی که دوستان 30 ساله یکدیگر هستند کارشان به کجا می‌کشد.

 

*یعنی آدم‌ها هم به مشکل می‌خورند؟

– الان استیلی برای پست مدیر فنی تیم آقای مهاجرانی را معرفی کرده اما در کمال ناباوری آقای مایلی کهن که از مربیان خوب و قدیمی هستند به عنوان مدیر فنی انتخاب می‌شوند. باید ببینیم اینها قرار است با هم چه کار کنند. مدیر فنی یا فقط مشورت می‌دهد مثل آقای حاج‌رضایی یا کار اجرایی دارد و مسئولیت قبول می‌کند یعنی در تمرینات و بازیها مشارکت دارد و حتی روی نیمکت هم می‌نشیند. امیدوارم کار مایلی‌کهن و استیلی تداخل پیدا نکند چون اگر این اتفاق بیفتد بازیکن نمی‌داند حرف کدام نفر را گوش کند.

 

*پرسپولیس در یارگیری عملکرد خوبی داشته است؟

– عملکرد پرسپولیس در یارگیری بد نبوده اما بستگی دارد که این بازیکنان را چطور کنار هم قرار دهند و چگونه از آنها استفاده کنند و خواسته‌های مربی را اجرا کنند. متأسفانه الان در فوتبال ما مد شده و نگاه نمی‌کنند که طرف کارنامه دارد یا نه؟ استیلی در پرسپولیس بود و چرا او را نگه نداشتند؟ در استیل‌آذین چرا او را حفظ نکردند؟ در شاهین بوشهر هم نتیجه نگرفت و در 4، 5 بازی آخر ردش کردند و میثاقان را آوردند. استیلی در فوتبال هنوز چیزی را ثابت نکرده و امیدواریم امسال دل هواداران را شاد کنم. ما با پرسپولیس قهرمان شدیم و کنارمان گذاشتند. علی دایی با هر سختی بود که بود 2 سال پشت سر هم قهرمان جام حذفی شد و او را کنار گذاشتند. الان هم یک سری مربی بیرون هستند و منتظرند 5، 6 هفته از لیگ بگذرد و یک عده نتیجه نگیرند و جای آنها را بگیرند.

 

*در ارتباط با کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس چه نظری دارید؟

– نحوه کنار گذاشتن آقای دایی بسیار زشت و زننده بود. من برنامه 90 را زیاد نگاه نمی‌کنم اما آن شبی که کاشانی و دایی آمدند را کامل دیدم. متأسفم که در فوتبال ایران شاهد چنین صحنه‌هایی بودیم و در نهایت برای مردم مشخص نشد که چه کسی مقصر بود. چرا دایی و کاشانی با هم روبه‌رو نشدند؟ اول فصل از یکدیگر تعریف می‌کردند و در نهایت حاضر نشدند با هم مناظره کنند و چنین حرفهایی هم زدند. کاشانی نمی‌تواند 2، 3 سال سرپرست موقت باشد. متأسفانه سرپرست موقت در همه جا رخنه کرده و حتی به وزارتخانه هم رسیده است چون برنامه درستی نداریم. مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی بازیکنان بدون نامی بودند که آنها را به پرسپولیس آوردیم و بزرگ و نامدار شدند چون با برنامه بودیم اما چون الان برنامه نداریم سالهاست که در لیگ پدیده‌ای رو نشده است. به نظر من کاشانی و دایی هر 2 مقصر بودند اما تقصیر کاشانی بیشتر بود چون خیلی در کار دایی دخالت کرده بود.

 

*فکر می‌کنید استیلی امسال در پرسپولیس موفق شود؟

– کارش خیلی مشکل است. هواداران 2 قهرمانی در جام حذفی را دیده‌اند و الان فقط قهرمانی در لیگ برتر را می‌خواهند اما امسال شرایط خیلی متفاوت است. اگر استیلی امسال قهرمان شود کاشانی چه حرفی می‌خواهد بگوید؟ انشاءالله که کاشانی امسال چنین مناظره‌ای را با دوست 30 ساله‌اش نداشته باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)