مرجع خبری پرسپولیس : نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بررسی شرایط میزبانی ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به تهران آمده‌اند ظهر امروز چهارشنبه در محل تمرین تیم پرسپولیس حضور یافتند.

دو ناظر AFC و عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا ساعت 12 امروز چهارشنبه در مجموعه ورزشی درفشی‌فر که متعلق به باشگاه پرسپولیس است، حضور یافتند تا از امکانات این مجموعه بازدید کنند. آنها پس از ورود به ورزشگاه همراه حمید استیلی و نمایندگان باشگاه ضمن بازدید از زمین چمن، سالن بدنسازی و استخر دقایقی با سرمربی تیم پرسپولیس صحبت کردند.

قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت ورزشگاه‌های تهران و زمین‌هایی که می تواند محل برگزاری تمرینات تیم‌ها باشد را بررسی کرده و نظرشان را به مسئولان AFC اعلام کنند. آنها طی روزهای گذشته از ورزشگاه تختی و آزادی و کمپ تیم‌های ملی بازدید کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال کشورمان طی درخواستی رسمی خواستار کسب میزبانی مرحله نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان و یا جوانان آسیا در سال 2012 شده است که این ناظران هم برای بررسی شرایط ایران جهت دریافت میزبانی به ایران سفر کرده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)