پرسپولیس نیوز: مهدی محمدنبی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت که برای خروج فوتبال از شرایط فعلی، بیش از حرف زدن باید به دنبال عمل‌گرایی بود.
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدى محمدنبى که پیش از این نیز به مدت هفت سال سابقه دبیرکلى فدراسیون فوتبال را در کارنامه داشت، در نخستین گفت‌وگوی خود پس از بازگشت به فدراسیون گفت: از اعتماد سرپرست محترم و هیئت رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم و به سرپرست سابق دبیرکلى، ابراهیم شکورى خسته نباشید می‌گویم که همه تلاش خود را در این مدت براى تحقق اهداف فدراسیون به کار بست. در این شرایط ویژه براى تمام هموطنان عزیز آرزوى سلامتى دارم و امیدوارم ملت شریف ایران با عمل به توصیه‌هاى پزشکى، از این بحران بى‌سابقه به سلامت عبور کند.
وی با تشریح برنامه‌ها و اهداف موردنظر در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: براى خروج فوتبال از شرایط موجود، بیش از صحبت کردن باید به دنبال عمل‌گرایى باشیم. باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن برنامه‌هاى اجرایى و عملیاتى فدراسیون را در چهار حوزه و در قالب یک طرح کوتاه‌مدت ویژه دنبال کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: ابتدا موضوع مهم اصلاح اساسنامه و برگزارى مجمع فوق‌العاده، طى مراحل و تأییدیه‌هاى مورد نیاز در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد. این اقدام باید با توجه به الزامات فیفا، قوانین و مقررات کشور و مطالبات جامعه فوتبال به شکل دقیق و کارشناسى صورت گیرد تا زمینه لازم براى برگزارى انتخابات فراهم شود.

نبی در تشریح دومین بخش از برنامه کوتاه‌مدت عملیاتى گفت: حل مشکلات مالى فدراسیون به صورت اضطرارى و فورى، اولویت دیگرى است که باید از طریق منابع موردنظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. با توجه به تجربه حضور در جایگاه دبیرکلى فدراسیون معتقدم راه‌حل اجرایى و عملیاتى براى تأمین منابع موردنیاز و عبور از چالش‌هاى مالى فعلى وجود دارد و با تعامل و همگرایى مى‌توانیم از تنگناى مالى موجود در این مقطع عبور کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: ساماندهى تیم‌هاى ملى و رسیدگى به مشکلات این تیم‌ها از دیگر موضوعات و اولویت‌هایى است که در برنامه کوتاه‌مدت، مورد توجه قرار دارد. روند سازماندهى، برنامه‌ریزى و اجراى برنامه‌هاى آماده‌سازى تیم‌ها باید پس از بحران کرونا به سرعت دنبال شود و با تمام قوا، تیم‌هاى ملى را براى حضور در رویدادهاى پیش رو آماده کنیم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با اشاره به چهارمین بخش برنامه خود بیان کرد: لازم است در چهارمین بخش از برنامه کوتاه‌مدت، تعامل نزدیک و سازنده با نهادهاى بالادستى داخلى و خارجى را به بهترین شکل و با در نظر گرفتن منافع، اعتبار و جایگاه بین‌المللى فوتبال ایران دنبال کنیم. در این بین موضوع ترمیم و تقویت کمیته‌ها و دپارتمان‌هاى فدراسیون هم از اهمیت ویژه‌اى برخوردار است تا به وظایف و مسئولیت‌هاى خود در بهترین شرایط عمل کنند.

نبى در پایان گفت: حل مشکلات فعلى فدراسیون فوتبال در گروی تعامل و همکارى همه‌جانبه کلیه دستگاه‌هاى مسئول و خانواده بزرگ فوتبال کشور است. اداره فوتبال بدون اتحاد، همدلى و همراهى همه افراد خانواده فوتبال ممکن نیست. در این مقطع حساس و شرایط ویژه، جایى براى اختلاف و جناح‌بندى‌هاى مختلف نیست؛ بلکه لازم است در راستاى حفاظت از منافع و اعتبار فوتبال ایران، متحد و همراه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)