مرجع خبری پرسپولیس : نشست هيات مديره باشگاه پرسپوليس عصر امروز برگزار شد.

 

در اين نشست كه در رابطه با تعيين سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس و همچنين بررسي وضعيت بازيكنان اين تيم تشكيل شده بود، عباس انصاري فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس گزارش‌هاي مكتوب كميته فني درخصوص نشست‌هاي برگزار شده با كلاوس تاپ مولر و لوكا پرزوويچ، گزينه‌هاي آلماني و كروات هدايت پرسپوليس ارائه شد كه با توجه به جميع جهات تاپ مولر گزينه اول و پرزوويچ گزينه دوم پرسپوليس انتخاب شد.

در اين نشست مقرر شد مبلغ پيشنهادي باشگاه پرسپوليس به تاپ مولر اعلام و در صورت تاييد وي قرارداد با اين مربي آلماني به امضا برسد. با توجه به رقم بالاي درخواستي تاپ مولر هيات مديره باشگاه پرسپوليس پيشنهاد وي را رد كرد و اعلام كرد كه حاضر است مطابق با رقم پيشنهادي اين باشگاه با وي قرارداد ببندد. در غير اين صورت با پرزوويچ قرارداد امضا خواهد شد.

در ادامه نشست هيات مديره پيشنهاد كميته فني در خصوص وضعيت بازيكنان جديد و قديم اين تيم بررسي و مقرر شد طبق پيشنهاد كميته فني نسبت به ثبت قرارداد بازيكنان و همچنين تسويه حساب با آن‌ها اقدام شود.

به دنبال كمك مالي كه سازمان تربيت بدني امروز در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار داد، مقرر شد تسويه حساب بازيكنان و مبالغ قرارداد بازيكنان جديد پرداخت و كارهاي ثبت قرارداد آن‌ها صورت گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)