مرجع خبری پرسپولیس : نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس از فردا وارد فاز دیگری می شود.


به گزارش اختصاصی  مرجع خبری پرسپولیس باشگاه پرسپولیس در زمینه نقل و انتقالات از فردا وارد فاز جدیدی خواهد شد . با توجه به اندک زمان باقی مانده به شروع تمرینات و اصرار دایی به استارت پرسپولیس 89 با کلیه نفرات پرسپولیس در سه روز آغازین هفته روز پرکاری خواهد داشت.


مروری داریم بر مذاکرات انجام شده تا این لحظه :

1) حقیقی : او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد وی فردا علاوه بر امضاء قرارداد مالی در رابطه با تمدید قرارداد نیز مذاکره خواهد کرد.


2) میثاق معمارزاده : او هنوز مردد به نظر می رسد . با توجه به تمدید قرارداد رحمتی با سپاهان و حضور سوشا مکانی در استیل آذین وی ناچار به تمدید قرارداد با پرسپولیس خواهد بود. ملاقات وی با حبیب کاشانی در روز چهارشنبه خواهد بود


3) شیث رضایی : او قرارداد داخلی را امضاء کرده است . وی فردا پس از حضور در باشگاه و امضاء قرارداد مالی راهی هیات فوتبال خواهد شد.

 

 

 

4) علیرضا محمد : در مصاحبه های خود صراحتا از تمایل به تمدید قرارداد با پرسپولیس اذعان داشته است. وی نیز فردا راهی هیات فوتبال خواهد شد.


5) هوار محمد : بی انضباطی او در فصل گذشته تنها عامل تردید از سوی مسوولان پرسپولیس است . او خود مایل به تمدید قرارداد در ازاء بخشش جریمه های مالی فصل گذشته است. او از امارات نیز پیشنهاد دارد.


6) باقری ها : جدایی او از پرسپولیس محتمل به نظر می رسد . تراکتورسازی مقصد بعدی وی می باشد .


7) بادامکی : با حبیب کاشانی به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد.


8) تیاگو : توافق ضمنی با مدیر برنامه های وی حاصل شده است . چهارشنبه روز ملاقات می باشد. یک سال از قراردادش باقی مانده و احتمالا جایی نمی رود.


9) خلعتبری : به جز پرسپولیس با تیمی مذاکره نکرده است .او دیروز 15 دقیقه با دایی تلفنی مذاکره کرده است . فردا و یا سه شنبه تکلیف حضور او در پرسپولیس مشخص می شود . او امروز راهی اصفهان می شود.


10 ) سید جلال حسینی : تنها بازیکنی می باشد که عجله ای برای تمدید قرارداد و یا ثبت قرارداد جدید ندارد . او در سالهای گذشته نیز اینچنین عمل کرده است . احتمال حضور او در پرسپولیس با توجه به پاسخ منفی عقیلی بیشتر از قبل می باشد .


11) رسول خطیبی : سهمیه لیگ دسته اول و رابطه خوب با دایی می تواند بهانه مناسبی باشد . آزار خط دفاع پرسپولیس در بازی با گسترش شانس او را نیز افزایش داده است . اگر جذب خلعتبری ، انصاری فرد و یا میدواووی منتفی شود 100 درصد باید او را پرسپولیسی بدانید.


13 )محسن خلیلی : رابطه سرد با باشگاه و مصدومیت های مکررش ، دایی و پرسپولیس را دچار شک و تردید کرده است.  احتمال ماندن اون بیش از جدایی است.


14) معدنچی : مذاکرات او از دیروز آغاز شده و فردا واردفاز جدید خواهد شد . البته به شرطی که  وضعیت خوب مالی تیم استیل آذین او را به بیراهه نکشاند .


15) مازیار زارع : در جلسه مسوولان باشگاه الشارجه که دو روز پیش برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا قرارداد مازيار زارع ، ايدير برزيلي و گواو توماس پرتغالي تمدید نشود. پس شانس حضور او نیز در تیم های ایرانی افزایش یافته است. پرسپولیس ؛ ملوان و آذین مشتری های وی هستند که شانس تیم سوم روی کاغذ بیشتر از تیم های دیگر است ولی مازیار ثابت کرده که از عقل و منطق سرشاری برخوردار است .

 

16) میثم بائو : عملکرد نامناسب وی در تمرینات پرسپولیس شانس حضور او در ترکیب سال بعد پرسپولیس را کم کرده است . جدایی او قطعیست.

 

17) پروین : به پدرش ملحق خواهد شد . او برای فرار از سهمیه پرشده اذین ابتدا به تیمی در خارج از ایران منتقل و سپس در کنار پدرش آرام خواهد گرفت.

 

18) آرفی : مجهول الحال ! اخلاق خوب و نظم و انضباط در طول فصل دایی را بر سر دوراهی قرار داده است . شانس ادامه همکاری با او نیز هست.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)