مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با توجه به سابقه ای که او و محمد نصرتی در گلزنی داشتند به دستور حمید استیلی برای بازی در خط حمله جلو کشیدند.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل استقلال همه بازیکنان بد بودند و دیگر آن بازی تمام شده و نباید به دنبال توجیه شکست خود باشیم. علیرضا نورمحمدی در خصوص بازی دربی سرخابیها و همچنین دعوت به تیم ملی حرفهای تازه‌ای را زده که در زیر می‌خوانید:

*هنوز در تب و تاب دربی 71 هستی؟

– خب آن بازی را بد شروع کردیم و گل بدی را خوردیم البته ما باید آن بازی را فراموش کنیم و دیگر به آن فکر نکنم.

 

*اما قبل از دربی مقابل ذوب‌آهن بازی قابل قبولی را ارائه دادید؟

– قبول دارم ما مقابل ذوب‌آهن منطقی بازی کردیم و بچه‌ها فشار خوبی را روی تیم حریف آوردند اما نمی‌دانم چرا مقابل استقلال نتوانستیم مثل بازی قبل به میدان برویم.

 

*چقدر پنالتی از دست رفته نوری تأثیر داشت؟

– خب تأثیر که زیاد داشت اگر آن پنالتی گل می‌شد شرایط بازی عوض می‌شد اما وقتی پنالتی خراب شد از نظر روحی و روانی خراب شدیم و دیگر نتوانستیم نظر تاکتیکی خود را حفظ کنیم.

 

*به همین دلیل مدافعان بلندقد مثل شما و نصرتی جلو کشیدند؟

– آره، من و محمد سابقه گلزنی داشتیم و به دستور کادر فنی جلو کشیدیم تا بلکه جبران کنیم اما روی ضد حمله گل دوم را دریافت کردیم.

 

*قبول دارید چنین جایگاهی در شأن پرسپولیس نیست؟

– بله اصلا تصورش هم خیلی سخت است که تیم ما پانزدهم باشد. ما بازی مهمی را از دست دادیم و این برای هواداران خیلی سخت است. باور کنید خودمان هم قبول داریم مقابل استقلال خیلی بد ظاهر شدیم و همه بازیکنان عملکرد ضعیفی داشتند اما نباید باخت خود را توجیه کنیم بلکه باید به فکر جبران آن باشیم.

 

*فکر می‌کنی کادر فنی تیم چقدر در این شکست مقصر است؟

– در شکست کل مجموعه مقصر است و ما نباید به دنبال شخص خاصی باشیم. در مورد کادر فنی بایدکارشناسان نظر دهند. ما بازیکنان تابع باشگاه و کادر فنی هستیم همچنین سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در میدان داشته باشیم.

 

*راستی دعوت از 9 بازیکن در تیم ملی عجیب نیست؟

– ما چند بازی قابل قبول را ارائه دادیم و مقابل صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن نمایش خوبی داشتیم اما مقابل استقلال بد ظاهر شدیم. فکر می‌کنم همه بازی با استقلال را دیدند و بازیهای قبلی ما را ندیدند. لیست تیم ملی به دلیل آن بازیهای قبلی بود نه بازی با استقلال!

 

*درگیری در دربی هم داشتی؟

– ببینید ابتدا دست من زیر بدن جاسم کرار مانده بود. درست همان دستی که 2 انگشت من شکسته بود و این بازیکن همان انگشت شکسته من را می‌کشید تا فریاد من بلند شود. من هم کمی عصبانی شدم و خیلی آرام دست به موهای او کشیدم!

 

*یعنی موهای جاسم کرار را نکشیدی؟

– باور کنید اگر موهای جاسم کرار را می‌کشیدم سر این بازیکن به عقب برمی‌گشت اما من آرام دست به موهای وی کشیدم و از او خواستم تا بلند شود تا وقت بازی تلف نشود. خود آقای غیاثی عضو کمیته داوران هم گفته من آرام دست به موهای کرار کشیدم و شدتی نداشته است بنابراین همان یک اخطار برای من کافی بود.

 

گفت و گو: خبرگزاری ایپنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)