بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه شرایط به نحوی شده که بسیاری از تیم‌ها در زمین نتیجه نمی‌گیرند اما علت ناکامی خود را به پرسپولیس نسبت می‌دهند.

«رضا نورمحمدی»، با اشاره به برخی اظهارات مبنی براینکه لیگ برتر به خاطر این تیم در شرایط کرونا برگزار می‌شود، اظهار داشت: برخی می‌خواهند با نام بردن از پرسپولیس و استفاده از این نام بزرگ، خود را مطرح کنند. آقایان تیمشان در زمین فوتبال نتیجه نمی‌گیرد. به پرسپولیس چه ربطی دارد که اسم این تیم را می‌آورید؟ به جای پرداختن به این مسائل بروید تیمتان را از نظر فنی تقویت کنید. پرسپولیس قهرمان است و تمام. بروید برای کسب جایگاهی آبرومند تلاش کنید.

مدافع اسبق پرسپولیس در ادامه با اشاره به برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر شاهین شهرداری در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: پرسپولیس بازی خوب و منطقی را انجام داد و توانست به هدفش در این بازی برسد. شاهین دوست داشت در این مسابقه حداقل یک امتیاز را بگیرد اما پرسپولیس این اجازه را نداد که در دیداری خانگی امتیازی از دست برود و با زیرکی ۳ امتیاز را گرفت.

وی افزود: بر خلاف تصورات، شاهین بوشهر، حریف قدرتمندی برای پرسپولیس بود اما تیم «یحیی گل‌محمدی» ثابت کرد که حتی ۱۰ نفره هم به هیچ تیمی باج نخواهد داد. در مجموع در روزی که پرسپولیس ۱۰ نفره بود ۳ امتیاز شیرین کسب کرد و راه برای قهرمانی از همیشه هموارتر شد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: برگ برنده پرسپولیس جنگندی و انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی است و آنها همیشه برای پیروزی تشنه هستند. به همین خاطر است این نتایج خوب رقم می‌خورد و امیدوارم با حفظ این روند، پوکر قهرمانی را شاهد باشیم.

نورمحمدی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس تجربه کافی را دارند و به هیچ وجه فریب اختلاف امتیاز را نخواهند خورد و راه قهرمانی را بلد هستند و با همان سبک کار خود را پیش می‌برند تا قهرمانی قطعی شود. اتفاقا به نظر من اختلاف امتیاز، موضوعی مثبت برای پرسپولیس است چرا که بازیکنان در زمین با آرامش کار را دنبال می‌کنند.

وی در مورد برگزاری مسابقات بدون حضور هواداران خاطرنشان کرد: هواداران همیشه یار دوازدهم پرسپولیس بودند و انگیزه مضاعفی را برای تیم ایجاد می‌کردند. به همین دلیل پرسپولیس بیش از هر تیم دیگری متضرر خواهد شد اما بازیکنان برای خوشحالی هواداران از جان مایه خواهند گذاشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)