نوسان پرسپوليس خيلي كم شده است

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري كه بسياري او را بهترين خريد پرسپوليس در اين فصل مي‌دانند مانند ديدار با استقلال و ذوب‌آهن در برابر استيل‌آذين آن فروغ هميشگي را نداشت.

 

چرا در نيمه اول پرسپوليس تا حدودي كمتر از حد انتظار ظاهر شد؟
ما در 15 دقيقه ابتدايي نيمه اول بد نبوديم اما در ادامه اين نيمه نتوانستيم با تسلط به كارمان ادامه دهيم.

 

اما برخي‌ها معتقدند پرسپوليس شانس آورد كه در ديدار با استيل‌آذين در نيمه اول گلي دريافت نكرد؟ استيل‌آذين در نيمه اول با تاكتيك خاصي روي دروازه ما شانس گل خلق نكرد.

 

من معتقدم بازيكنان استيل‌آذين بر روي اشتباهات فردي ما صاحب دو موقعيت گل شدند. دليل ديگرش هم اين بود كه ما عجله داشتيم در نيمه اول زود به گل برسيم و همين امر كار ما را تا حدودي با مشكل مواجه ساخت و اجازه نداد مانند دو بازي قبلي‌مان در نيمه اول پرفروغ باشيم.

 

خود تو هم در نيمه اول چندان خوب نبودي؟

به هر حال حسين كاظمي،هافبك حريف به من چسبيده بود. ما در نيمه اول، نفوذ از عمق را در برنامه تيممان داشتيم اما وقتي تغيير تاكتيك داديم و به جناحين رو آورديم من آزادتر شدم و ما موفق شديم در نيمه دوم به كار خودمان برسيم. ضمناً نبايد فراموش كرد كه تيم حريف هافبك هاي با كيفيتي مثل كاظمي،زندي و چند هافبك ديگر داشت كه اين موضوع كار را براي ما تا حدودي سخت مي‌كرد.

 

اما برخي‌ها معتقدند بيشتر ستاره‌هاي استيل‌آذين افول كرده‌اند و ديگر آن ستاره‌هاي قابل اطمينان نيستند؟
ـ من اصلاً اين حرف را قبول ندارم و اعتقاد دارم ستاره‌هاي استيل‌آذين اصلاً خاموش نشده‌اند و كماكان قابليت درخشش دارند. مهدوي‌كيا و علي كريمي تنها به دليل مصدوميت آن كيفيت هميشگي را نداشتند در غير اين صورت اين دو هنوز بازيكنان خوبي هستند و قابليت‌هاي زيادي دارند و كماكان در فوتبال ايران مي‌درخشند.

 

قبول داري كه هنوز پرسپوليس تا حدودي نوسان دارد؟
من معتقدم نوسان پرسپوليس بسيار كم شده و اين نشان مي‌دهد كه پرسپوليس بازي به بازي بهتر خواهد شد.

 

بسياري معتقدند حضور تو در كنار كريم باقري مي‌تواند خط هافبك پرسپوليس را قدرتمندتر كند؟
باقري نامي ماندگار براي تيم ملي و پرسپوليس است كه هيچ بازيكني نمي‌تواند جايگزين او در تيم ملي و پرسپوليس شود اما من نمي‌توانم راجع به ارنج پرسپوليس فكر كنم چون تمام اختيارات فني تيم ما در اختيار علي دايي است.

 

در مورد بازي با نفت چه صحبتي داري؟
ـ به هر حال ما سه بازيكن خوبمان نظير علي‌عسگر، رضايي و محمد را به دليل همراهي تيم اميد و سه اخطاره بودن در اختيار نداريم. بازيكناني كه در 12 بازي قبلي‌مان حضور داشتند و من فكر مي‌كنم فدراسيون بايد بازي آينده ما را هم به دليل غيبت دو بازيكن اصلي‌مان مثل سپاهان تعطيل مي‌كرد.

 

قادر به شكست نفت هستيد؟
من فكر مي‌كنم نفت مانع سختي براي ما خواهد بود و بازي با اين تيم كه بسته و دفاعي بازي مي‌كند حتي براي پرسپوليس سخت‌تر از بازي با ذوب‌آهن و استيل‌آذين است.

 

تفاوت دربي بزرگ و دربي كوچك را در جه موضوعي ديدي؟
ـ من فكر مي‌كنم دربي اصلي با دربي كوچك اصلاً قابل قياس نيست. بازي با استيل‌آذين براي ما چندان دشوار نبود اما ديدارمان با استقلال يعني دربي اصلي به دليل بسياري از مسائل خيلي برايمان سخت بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)