مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با ارائه بازی های قابل قبول و قهرمانی در هر سه جام با پیراهن پرسپولیس حقم را از فوتبال خواهم گرفت.

 

محمد نوری در مورد دلیل انتخاب پرسپولیس گفت: علی دایی در تیم ملی مربی ام بوده است، ضمن اینکه در 2، 3 سال گذشته و زمانیکه حبیب کاشانی مدیرعامل پرسپولیس بوده به من لطف داشته و خواهان جذبم بوده است. همچنین پرسپولیس تیمی بزرگ است و خودم هم طرفدار این بودم، در نهایت همه مسائل دست به دست هم داد که به پرسپولیس بیایم.

 

وی با بیان اینکه از چهار تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن و حتی تیم‌های دیگر پیشنهاد داشته، افزود: در پرسپولیس این فضا برایم وجود دارد که بتوانم با تلاش بیشتر حقم را در فوتبال باشگاهی و ملی بگیریم. ضمن اینکه اگر بتوانم برای پرسپولیس خوب بازی کنم و بازیکن مفید و تاثیرگذاری باشم، حتی می توانم به امید خدا فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را بدست آورم.

 

 

 

هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با جذب امیرحسین فشنگچی پدیده لیگ نهم، غلامرضا رضایی یکی از بهترین مهاجمان ایران و نفراتی که در اختیار دارد، یکی از تیم‌های قدرتمند فصل آینده خواهد بود و قطعا با تلاش کادرفنی و بازیکنان می تواند مدعی کسب قهرمانی در هر سه جام هم باشد، گرچه رسیدن به این موفقیت بسیار سخت خواهد بود.

 

نوری با اشاره به اینکه قطعا برای پیشرفت به پرسپولیس آمده، اضافه کرد: من تجربه سه دوره حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارم و تیمی در این مسابقات موفق خواهد شد که حداقل پانزده بازیکن آماده و تاثیرگذار را در اختیار داشته باشد.

 

وی پیراهن شماره 14 را برای خود خوش یمن برشمرد و اظهار داشت: پرسپولیس با توجه به موفقیت‌های اخیر و بالارفتن توقعات هواداران میلیونی‌اش از حبیب کاشانی و علی دایی، باید در فصل جاری در هر سه جام نتایج بسیار خوبی را کسب کند که این مسئله کار و مسئولیت بازیکنان جدید تیم مانند من و سایر نفرات را سنگین‌تر خواهد کرد.

 

هافبک جدید تیم پرسپولیس در پایان در مورد وضعیت صبای قم گفت: به خاطر احترام مسئولان سه سال در این تیم بازی کردم اما متاسفانه وضعیت آنها نامشخص بود. تا پنجشنبه هم به مسئولان این تیم وقت دادم و در نهایت با پرسپولیس قرارداد امضا کردم. البته امیدوارم با حمایت استاندار و مسئولان استان قم، این تیم بتواند خود را برای حضور در دهمین دوره لیگ برتر به خوبی آماده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)