پرسپوليس بايد مثل آرسنال و منچستر چندين سال مربي‌اش را حفظ كند

مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري پس از دو، سه بازي نسبتاً‌ معمولي كه به تابعيت از نمايش‌هاي انتقادبرانگيز تيم او انجام مي‌شد، مقابل ذوب آهن يكي از بهترين‌هاي تيمش بود و به غير از به ثمر رساندن گل دوم پرسپوليس نمايشي اميدواركننده هم براي علي دايي و هم براي افشين قطبي كه البته روي او چندان حساب نمي‌كند ارائه داد.

 

*چه اتفاقي افتاد كه پرسپوليس مقابل ذوب آهن تيم ديگري بود؟

صبحت‌هاي روحيه‌بخش آقايان دايي و كاشاني روي ما تأثير گذاشت از طرفي نتايج قبلي به ما برخورده بود به همين خاطر تصميم گرفتيم مقابل فيناليست ليگ قهرمانان آسيا بازي بهتري ارائه كنيم و خدا را شكر با تفكرات كادرفني نتيجه هم گرفتيم. ما به اين برد خيلي نياز داشتيم اميدوارم هميشه ببريم و به صدرجدول برگرديم.

 

*به لحاظ فني پرسپوليس چه تغييراتي كرده بود؟

 

خدا شاهد است يك هفته تمام روي تيم ذوب آهن كار كرده بوديم البته برخورد مديرباشگاه و آقاي دايي با ما خيلي تأثير داشت تا انگيزه‌مان دو برابر شود. خدا را شكر اين كارها روي تيم جواب داد و ذوب آهن نتوانست در طول بازي هيچ كاري كند و ما ثابت كرديم بهترين تيم ايران هستيم.

 

*انگار بازيكنان پرسپوليس در اين مسابقه بيشتر مي‌دويدند؟

تيم ما مشكل دوندگي ندارد اگر دقت كرده باشيد در نيمه دوم بازي‌هاي قبلي چه مقابل تيم محمودآباد و چه استقلال خوب كار كرديم فقط مقابل ملوان بد بوديم و در كل اين چند هفته در اين مسابقه جالب كار نكرديم آن هم به خاطر شرايطي بود كه بعد از بازگشت ما از تيم ملي ايجاد شده بود خودم وقتي از تيم ملي برگشتم شرايط روحي‌ خوبي نداشتم بقيه را نمي‌دانم چطور تمرين كرده بودند. به غير از آن بازي در مسابقه‌هاي ديگر از حريفانمان سر بوديم.

 

*مي‌توان منتظر تكرار اين بازي خوب از سوي پرسپوليس در مسابقات بعدي بود؟
صددرصد. با حرف‌هايي كه بين كادرفني و بازيكنان مطرح شده مطمئن باشيد پرسپوليس ديگر نتايج بد قبلي را تكرار نمي‌كنيم.

 

*خودت هم مي‌تواني قول بدهي مثل اين بازي نمايش كم نقصي را ارائه كني؟

بازي من به شرايط تيم بستگي دارد. قطعا هر يازده نفر تيم با تلاش مضاعفي بازي مي‌كنند. من هم تلاشم را دوبرابر مي‌كنم تا انشاالله در بازي‌هاي بعد باز هم برنده باشيم.

 

*گل دوم را تو زدي اما حواس همه به غلامرضا رضايي بود.

خب براي اينكه همه كار را او كرد و من دروازه خالي را گل كردم. هر كس ديگري هم جاي من بود آن توپ را گل مي‌كرد.

 

*حضور تو به عنوان يك هافبك در بين برترين‌ گلزنان ليگ نكته جالبي است. چطور موفق شدي6 گل به ثمر برساني؟

البته مهاجمان ما هم تلاش خودشان را مي‌كنند و غلامرضا رضايي جزو بهترين گلزنان ليگ است، خودم هم هر سال گل‌هاي زيادي براي تيم‌ام مي‌زنم ولي گل زدن در پرسپوليس دشوار است. الان شايد بازيكني در رأس  جدول گلزنان باشد كه 10گل زده اما 3 يا 4 يا حتي 5 تا از آنها در يك بازي زده. اين اتفاق براي ما پيش نمي‌آيد همين غلامرضا رضايي 5 گل زده كه در 5 بازي مختلف بوده بدون اينكه پنالتي بزند.

 

*صحبت از پنالتي شد، چرا پنالتي مقابل ذوب آهن را تو نزدي؟

خب، تيم ما 3 پنالتي‌زن دارد. من، مازيار و اميرحسين آن لحظه اميرحسين روحيه خيلي خوبي داشت و كادرفني تشخيص داد او ضربه را بزند.

 

*از اينكه پنالتي را به تو ندادند بزني ناراحت نشدي؟

نه، اصلا مهم نيست. هر كاري مربي صلاح بداند همان انجام مي‌شود. اگر به من بگويند بزن مي‌زنم وگرنه مشكلي نيست.

 

*حركت دست‌جمعي شما بعد از گل دوم به سمت علي دايي هم نكته جالبي بود كه در اين بازي به چشم آمد.

خب همه بازيكنان به آقاي دايي و آقاي باقري به چشم برادر بزرگتر نگاه مي‌‌كنند. علي آقا هم سرمربي ماست و همه از ته قلب دوستش داريم. به خاطر همين همه تلاش كرديم تا تيم موفق شود و به ايشان كمك كنيم حتي ديديد در آن صحنه بچه‌هاي روي نيمكت هم به سمت آقاي دايي آمدند چرا كه همه او را دوست دارند.

 

*به نظر مي‌رسيد فشار زيادي روي آقاي دايي است و به خاطر اين نتايج بد شما خيلي دوست داشتيد به او كمك كنيد تا از زير فشار خارج شود.

من نمي‌دانم فشار روي ايشان بوده يا نه اما آقاي دايي در عرض 4ماه حضورش در پرسپوليس يك قهرماني آورده است. ايشان جزو 50 اسطوره زنده دنياست و اينكه فشار بوده يا نه را من نمي‌دانم. فقط مي‌دانم هواداران واقعي پرسپوليس ايشان را دوست دارند و آقاي دايي حق اين را دارد حداقل مثل مربيان بزرگ يعني ونگر و فرگوسن كه چندين سال در آرسنال و منچستريونايتد كار كردند و باشگاه‌هايشان آنها را تغيير نداده‌اند در پرسپوليس بماند و كار كند.

 

*آيا محمد نوري هم مثل پرسپوليس اوج مي‌گيرد؟
بستگي به شرايط تيم دارد و در يك تيم بايد همه خوب بازي كنند تا بازي هر يك به چشم بيايد. طبيعتاً من هميشه تلاشم را مي‌كنم تا بازي خوبي براي تيم‌ام انجام دهم. اما گاهي اوقات كمتر موفق مي‌شوم و گاهي مواقع بيشتر. خدا را شكر تا اينجا بد نبودم و از روند خودم راضي‌ام.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)