مرجع خبری پرسپولیس : هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد بازی دوستانه با تیم ملی روسیه برای فوتبال کشورمان ارزش زیادی داشت.

محمد نوری ضمن اشاره به این موضوع که بازی با  تیم روسیه به خستگی راه می‌ارزید اظهارداشت: روسیه تیم خوبی بود و آنها با بازیکنان اصلی خود به میدان آمده بودند و همین باعث شد بچه‌ها با انگیزه دوچندان مقابل آنها بازی کنند و با پیروزی مقابل این تیم ثابت کنند که تیم ایران تیم ضعیفی نیست.

وی با اشاره به پرواز طولانی‌مدت از امارات به ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان در برنامه‌ریزی‌های بعدی دقت بیشتری داشته باشند چراکه ما مجبور شدیم راه یک ساعته را 5 ساعته و با 3 پرواز طی کنیم و همین موضوع باعث شد تا خستگی ما دوچندان شود.

نوری در رابطه با وضعیت مصدومیتش گفت: بعد از بازی کشاله پایم درد گرفت که پرواز طولانی و نداشتن استراحت کافی باعث تشدید این درد شد. امیدوارم مصدومیتم جدی نباشد و بتوانم پرسپولیس را در بازی مقابل راه‌آهن همراهی کنم.

هافبک تیم پرسپولیس در پایان در خصوص بازی مقابل راه‌آهن اظهارداشت: تیم راه‌آهن یکی از تیمهای خوب لیگ برتر است که همیشه دوست دارم در لیگ حضور مقتدرانه‌ای داشته باشد اما این بازی هم مثل سایر بازیها می‌ماند و ما فقط به کسب 3 امتیاز آن توجه می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)