سه شنبه 1 ارديبهست:(22:37)

مرجع خبري پرسپوليس: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به جلسه اخیر هیئت مدیره این باشگاه گفت: تصمیم قاطع و نهایی اعضای هیئت مدیره حمایت جدی از کادر فنی پرسپولیس است.

محمدحسین نژاد فلاح با اشاره به مباحث مطرح شده اخیر از سوی انصاریفرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وینگادا سرمربی این تیم، خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره این اظهارنظرها را قبول ندارند. به نظر ما آقای انصاریفرد نظر شخصی خودش را درباره وینگادا گفته نه نظرهیئت مدیره را چرا که در شرایط حساس کنونی هیئت مدیره باشگاه قاطعانه از وینگادا حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی پیش از دیدار تیمهای پرسپولیس و الغرافه قطر اضافه کرد: به جهت اهمیتی که لیگ قهرمانان آسیا برای تیم پرسپولیس دارد و نیز اهمیت مضاعف جام حذفی برای هواداران پرسپولیس، باید همه شرایط برای موفقیت تیم به وجود بیاید و حمایت از وینگادا از جمله این شروط به شمار می رود.

نژاد فلاح در عین حال خاطرنشان کرد:

در جلسه اخیر هیئت مدیره پرسپولیس همه اعضا به اتفاق از انصاریفرد خواستند که ضمن پرهیز از اتخاذ مواضع علیه وینگادا، با تمام وجود از کادر فنی پرسپولیس حمایت کند.

وی در پایان گفت: از ابتدا ما قول داده بودیم که از سه جام لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر، دو جام را باید به دست بیاوریم تا هواداران راضی باشند.

عباس انصاریفرد در اظهار نظرهای اخیر خود عنوان کرده بود که جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آخرین فرصت برای ادامه فعالیت وینگادا در پرسپولیس است و در صورت کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)