دوشنبه 31 فروردین(13:55) 

مرجع خبری پرسپولیس: عليرضا نيكبخت واحدی هافبك پرسپوليس قبل از سفرش به قطر شرايط پرسپوليس را خوب توصيف كرد و گفت: بعد از بازى با استقلال اهواز تمرينات خوب و منظمى را سپرى كرده ايم مى دانيم بازى سختى را در پيش داشته اما اميد زيادى به پيروزى مقابل الغرافه داريم.

 
وى ادامه داد: قبل از بازى با استقلال اهواز براى ۳ امتياز اين ديدار برنامه ريزى كرده بوديم اما در جريان مسابقه شرايطى به وجود آمد كه بازى را واگذار كنيم.
 
نيكبخت در مورد شانس پرسپوليس براى حضور در ليگ قهرمانان سال آينده افزود: با اينكه ديگر نمى توانيم جزو ۳ تيم ابتدايى ليگ باشيم و سهميه آسيايى را كسب كنيم اما حضور جام حذفى و ليگ قهرمانان آسيا انگيزه مضاعفى به ما مى دهد.
 
وى همچنين گفت: ما شانس زيادى براى قهرمانى در جام حذفى و همچنين ليگ قهرمانان آسيا داريم. اگر بازيكنان بازى هميشگى خود را در اين رقابت ها انجام دهند احتمال قهرمان شدن پرسپوليس وجود دارد.
 
هافبك پرسپوليس ديدار مقابل الغرافه را سخت دانست و خاطر نشان كرد: ما در تهران اين تيم را شكست داديم اما شرايط بازى كردن در قطر متفاوت است. با اين حال معتقدم مى توانيم الغرافه را در قطر نيز شكست دهيم. معتقدم با پيروزى مقابل الغرافه صعودمان را قطعى مى كنيم.
 
وى در مورد صحبت هاى عباس انصارى فرد مبنى بر فرصت دادن به وينگادا تا پايان جام حذفى اضافه كرد: نظر خاصى در مورد صحبت هاى انصارى فرد ندارم. فقط اميدوارم پرسپوليس موفق باشد.
 
نيكبخت تصريح كرد: نتايج اخير در ليگ برتر انگيزه ما را در اين بازى ها كمتر كرده است و با توجه به اينكه مطمئن شديم نمى توانيم سهميه آسيا را كسب كنيم كمى دچار بى انگيزگى شديم.
 
وى در مورد نيمكت نشينى خود مقابل استقلال اهواز گفت: براى بازى مقابل استقلال اهواز مشكلى نداشتم اما به نظر وينگادا احترام مى گذارم و طبق دستور او روى سكو رفتم اما ديدن بازى از روى سكو براى من بسيار سخت بود.
 
وى درباره غيبت در تمرين روز قبل از بازى با استقلال اهواز عنوان كرد: دليل غيبتم را به وينگادا گفتم و كادرفنى آن را پذيرفت. با او هيچ مشكلى ندارم و اجازه نمى دهم كسى مرا وارد حاشيه كند.
 
نيكبخت درخصوص فحاشى برخى از تماشاگران اهوازى اظهار كرد: فقط مى توانم بگويم كه متأسفانه هستم و نمى دانم چه وقت اين مسائل از ورزشگاه هاى ما پاك خواهد شد.
 
نیکبخت در پایان گفت: در بازى با الغرافه مانند بازى هاى گذشته سعى و تلاشم را براى موفقيت پرسپوليس انجام خواهم داد و براى گلزنى در اين ديدار لحظه شمارى مى كنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)