حسین هدایتی از تصمیمش برای کناره‎گیری همیشگی از فوتبال خبر داد.

هدایتی با اعلام این خبر افزود: دیگر قابل نیستم در فوتبال بمانم. مطمئن باشید برای همیشه می‎روم، من عددی نیستم که در امور مستطیل سبز نقش داشته باشم و تصمیمم جدی است.

 

وی که از اتفاقات چند وقت اخیر ناراحت بود، یک خبر خوشحال کننده برای هواداران گهر داشت: 700 میلیون تومان برای تکمیل استادیوم تختی دورود هزینه می‎کنم و آن را مثل یک گل سرخ در سالروز صعود گهر به لیگ برتر (20 اردیبهشت) به هواداران این تیم و مردم دورود تقدیم می‎کنم.

 

هدایتی با بیان این‎که گهر در اول فصل بد بسته شد، اظهار کرد: با عشق و علاقه به این تیم ورود پیدا کردیم و هدایت تیم را به یکی از بهترین مربیان ایران سپردیم که آقای مایلی‎کهن هم به ما منت نهاد و هدایت تیم هجدهم جدول را پذیرفت و تلاش کردیم مانع سقوط گهر شویم که متأسفانه مشکلات زیاد این اجازه را به ما نداد.

 

بهره‎بردار گهر، بازی نکردن در استان، ضعیف بسته شدن تیم، جوسازی و… را از مهمترین مشکلات این تیم دانست و ادامه داد: قسم می‎خورم برای خرید بازیکن در نیم‎فصل یک میلیارد تومان به مدیریت وقت باشگاه دادم. گفتند عماد رضا را با 800 میلیون تومان جذب کنیم اما من گفتم او می‎خواهد چه خدمتی به تیم کند، با این پول چند بازیکن جوان بگیرید.

 

وی در پایان تأکید کرد: حیف است گهر با این هوادارانی که دارد نتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد و باید شرایطی فراهم شود که فصل آینده این تیم به لیگ برتر صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)