دوشنبه 23 دی / (18:41)

مرجع خبری پرسپولیس : برف بمبم را خنثی کرد !

حسین هدایتی که وعده داده بود در مراسم معارفه مدیر جدید تیم ، بمب خبری جدیدش را منفجر کند ، در پایان این مراسم درحالی که می خندید گفت:« برف ، چاشنی بمبم را خیس کرده و نتوانستم منفجرش کنم»

او درباره روند مذاکرات با لوکا بوناچیچ گفت:« هنوز کارها به نتیجه نرسیده است و فعلا باید منتظر بمانیم شما هم اگر کمی صبر کنید حتما در همین یکی دو روز خبرهای مهمی را اعلام می کنیم»
بمب خبری رئیس هیات مدیره پرسپولیس همان خبر حضور لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید این تیم است مربی کروات قرار است که امشب به تهران بیاید تا طرفین مذاکرات نهای شان را برای پیوستن سرمربی سابق سپاهان به باشگاه پرطرفدار تهرانی ، نهایی کنند.
حسین هدایتی همچنین با  قدردانی از خدمات داریوش مصطفوی در باشگاه پرسپولیس، گفت:« مصطفوی برای پرسپولیس زحمت های زیادی کشید و در سمت مدیر عاملی از هیچ تلاشی دریغ نکرد. اما هیات مدیره تصمیم به تعویض مدیریت در باشگاه را گرفت تا به نوعی پرسپولیس را وارد مرحله‌ی جدیدی کند. امروز می خواهیم به صورت رسمی مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس یعنی عباس انصاری فرد را با حکم رسمی از ریاست سازمان تربیت بدنی معرفی کنیم، مطمئن باشید روزهای خوب پرسپولیس نزدیک است و این تیم در آینده‌یی نزدیک به دوران اوج خود باز خواهد گشت. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)