مالک باشگاه ملوان با حضور در کنفرانس مطبوعاتی به شایعات پاسخ داد.

روز گذشته خبری مبنی بر بازداشت حسین هدایتی به دلیل داشتن بدهی های بانکی منتشر شد. در همین راستا مالک باشگاه ملوان و استیل آذین امروز کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد تا به این شایعات پاسخ دهد.

وی هم اکنون در این نشست خبری حاضر شده است.

 

هدایتی در پاسخ به این سوال که درباره شایعه بازداشتش چه صحبتی دارد؟ گفت: یک ایرانی مسلمان باغیرت و باشعور از تهمت و غیبت و آبروریزی دوری می‌کند. کشور ما در شرایطی است که به آرامش و امنیت نیاز دارد و در این بین بخش خصوصی بیش از هر جایی آرامش می‌خواهد. این شایعات قشنگ نیستند و امیدوارم که شایعه‌پردازان از این کارها دست بردارند.

 

وی ادامه داد: من تا وقتی زنده هستم سرباز کشورم و در ورزش کار می‌کنم. فکر می‌کنم پس از خرید گهر دورود این شایعه درست شد. قراردادی رسمی بین آقای حسن هدایتی و باشگاه گهر امضا شده که نباید پس از این اتفاق خوب، شاهد بداخلاقی‌ها باشیم. متاسفانه در کشور باب شده است که هر کسی بدهی دارد به او خرده می‌گیرند. بدهی مال مرد است و طبیعی است که یک تاجر و کاسب در کسب و کارش بدهی داشته باشد. اما چنین صحبت‌هایی به ما نمی‌چسبد. اگر جنازه من را هم به خاک بسپارند خانواده‌ام تا 100 سال دیگر می‌توانند در فوتبال سرمایه‌گذاری کنند و در این کشور به مردم عزیز خدمت کنند.

 

هدایتی درباره باشگاه گهر زاگرس نیز گفت: گهر زاگرس دورود متعلق به مردم دورود است اما تنها به این بخش معطوف نمی‌شود. ما 14 استان زاگرس‌نشین داریم. این تیم در رده هفدهم جدول حضور دارد و ما هم ریسک کردیم که آن را گرفتیم. امیدوارم در این راه به ما کمک شود وگرنه ما آبرو و پول خود را از سر راه نیاورده‌ایم. برادر من به دلیل اینکه علاقه داشت در این کار سرمایه‌گذاری کند او را هم تشویق کردیم تا به فوتبال بیاید. باید این انگیزه و خدمت را تقویت کنیم. ضمن اینکه باید بگویم وکلای بنده از روزنامه‌ای که آن خبر را زده بود، شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کردند. در کشور ما قوانینی حاکم است که می‌توان از طریق آن مسایل را پیگیری کرد و امیدوارم که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم. کشور ما در شرایطی است که نیاز دارد سرمایه‌گذاران تشویق شوند.

 

او همچنین در ادامه بیان کرد: قوانین در کشور ما آنقدر قوی هست که اگر کسی با 7 میلیارد وثیقه، 180 میلیارد وام بگیرد، اول خود بانکی که این کار را کرده است، بازخواست می‌کنند و دوم اینکه اگر من چنین تسهیلاتی گرفته‌ام سریعا آن را به سیستم‌های نظارتی و صداوسیما اعلام می‌کنند تا همه متوجه شوند. ضمن اینکه اگر گفته شودبرای 13 کارخانه 180 میلیارد تسهیلات گرفته شده است، زشت است. این مبلغ برای 13 کارخانه بسیار ناچیز است، هرچند که باز هم می‌گویم گرفتن چنین تسهیلاتی را کاملا تکذیب می‌کنم.

 

هدایتی درباره استیل آذین لرستان و اینکه بازی‌های این تیم در کجا برگزار خواهد شد گفت: تیم گهر زاگرس دورود ابتدا متعلق به مردم دورود و پس از آن لرستان و سپس سایر استان‌های زاگرس‌نشین است. من سوالی که دارم این است اگر تیم‌تان در شهر دورود هتل و استادیوم ندارد چگونه می‌توانیم در این شهر میزبانی داشته باشیم پس طبیعی است که چنین امکانی وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم با آوردن مظلومی و کادر فنی او، گهر را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم اما وقتی امکان برگزاری بازی‌ها در دورود وجود ندارد بهتر است به جای اینکه در کرج و تهران برگزار شود در همان استان لرستان برگزار شود.

 

او درباره نام باشگاه گهر دورود نیز گفت: وقتی قرار است کسی هزینه‌ای کند، می‌خواهد برای برند خودش هم تبلیغ کند. اولا ما نام مقدس زاگرس که یک سرمایه فرهنگی است را در نام این باشگاه نگه داشتیم و بنابراین نام استیل آذین زاگرس پیشنهاد شد و امیدوارم با حمایتی که انجام می‌شود، تیم در فصل جاری جایگاه واقعی‌اش را پیدا کند و سال دیگر هم برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که استادیوم این باشگاه تا چه زمانی آماده می‌شود گفت: به ما گفته‌اند که تا بازی فولاد آماده می‌شود و اگر این کار انجام نشود، موقتا بازی را در جای دیگر برگزار می‌کنیم اما به هر حال یار دوازدهم ما در استان لرستان حضور دارد نه در کرج یا تهران. باید کاری کنیم تا بازی‌های این تیم پای کوه‌های زاگرس برگزار شود.

 

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حضور در سه باشگاه استیل آذین زاگرس، استیل آذین تهران و ملوان انزلی منع قانونی ندارد گفت: من 7 8 سال در این فوتبال درس گرفته‌ام و باید بگویم که من نه مالک ملوان هستم، نه استیل آذین تهران و نه استیل آذین زاگرس. مالک این باشگاه شرکت‌هایی هستند. هرچند ممکن است به خاطر ارتباط مالی این شرکت‌ها من هم در آن نقشی داشته باشم اما اگر استعلام کنید می‌بینید مالک ملوان نیستم و تنها رییس هیات مدیره این باشگاه هستم و بر اساس قانون تجارت یک فرد می‌تواند در چند جا رییس هیات مدیره باشد. مطمینا اگر متوجه شویم این کار اشکال دارد آن را اصلاح می‌کنیم. مالک باشگاه ملوان شرکت استیل آذین ایرانیان است و مالک باشگاه استیل آذین زاگرس حسن هدایتی است. مالک استیل آذین تهران را نیز دو شرکت دیگر بر عهده دارند.

 

وی در پاسخ به سوالی پیرامون فدراسیون فوتبال و بیانیه مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: من قول داده‌ام که درباره فدراسیون اظهار نظر نکنم زیرا بازی با کره جنوبی در پیش است و باید آرامش تیم حفظ شود. ما همه نیاز به وحدت، آرامش و همدلی داریم. من در یک جمله باید بگویم بیانیه روابط عمومی فدراسیون کذب محض است و مصداق بارزی از نشر اکاذیب است و قطعا شکایت خواهیم کرد. من مطالبی را طی یک ماده 10 ماده‌ای به مسیولان فدراسیون ارسال کردم و پس از بازی تیم ملی با کره جنوبی آن را علنی می‌کنم و شکایت هم خواهم کرد.

 

وی در واکنش به اینکه سازمان لیگ گفته است در قضیه انتقال باشگاه گهر ورود خواهد کرد گفت: این انتقال در استان صورت گرفته است و به سازمان لیگ ربطی ندارد. پیرامون این موضوع باید کمیسیون ماده 5 اظهار نظر کند که این کار هم انجام شده است. ضمن اینکه مالکیت ما اجاره به شرط تملیک است. اگر تیم در لیگ بماند هزینه‌هایی که انجام داده‌ایم را کسر می‌کنیم و پس از توافق مالکیت باشگاه را در اختیار می‌گیریم.

 

او در پاسخ به این سوال که تاکنون از سرمایه‌گذاری در فوتبال چه سودی برده است، گفت: تهمت‌ها،‌ دروغ‌ها و شایعه‌پراکنی‌های زیادی برای خود فراهم کردیم و این سودی بود که ما بردیم. امیدوارم مدیران دلسوز کشور با این مساله مقابله کنند و وقتی کسی بدون هیچ سودی در فوتبال هزینه می‌کند، شاهد این همه هجمه تبلیغاتی نباشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)