مرجع خبری پرسپولیس :  مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس در چند خط، به روایت مرجع خبری…

آزاد باش چند ساعته و واليبال ساحلي
ديروز و بعد از صرف ناهار در هتل بازيكنان از ساعت 14 تا 16:30 آزاد بودند تا از هتل خارج شوند اما بيشتر بازيكنان مي‌گفتند در اوج گرماي كيش جايي نمي‌توانند بروند و اين آزاد باش زياد هم به درد نمي‌خورد چرا كه بايد در اتاق‌هايشان بمانند. همچنين قرار بود ديروز هر كه مايل بود در لابي هتل بازي تيم ملي مقابل عمان را تماشا كند. از طرفي اعلام شد يكسري از بازيكنان و اعضاي كادر فني ساعت 19 به ساحل دريا مي‌روند تا واليبال بازي كنند تا اينطوري فشار تمرين‌ها را به فراموشي بسپارند.

 

دايي تقاضاي بازي دوستانه را رد كرد
بعد از بازي دستگرمي عصر يكشنبه پرسپوليس كه با برتري 5-3 اين تيم همراه بود علي دايي صراحتا اعلام كرده ديگر قصد انجام بازي تداركاتي ندارد.

 

دايي بدين خاطر چنين جوابي داده چرا كه محمود پازوكي تقاضاي بازي دوستانه تيم منتخب كيش با پرسپوليس را داشته اما سرمربي سرخ‌ها گفته به‌خاطر بازي خشن تيم‌هاي كيش و سطح فوتبال آنها حاضر به بازي دوباره نيست.

 

گرما لباس‌ها را كم مي‌كند!
با وجود اينكه بازيكنان و اعضاي كادر فني پرسپوليس تاكيد دارند كه گرماي هواي كيش آزاردهنده نيست اما بيشتر بازيكنان با اين دماي بالا و رطوبت مشكل دارند. از طرفي اين گرماي زياد باعث شده بازيكناني كه به‌خاطر تعرق زياد لباس‌هايشان را از تن بيرون مي‌آورند مجبور به تمرين با كاور يا حتي بدون لباس شوند! همچنين فريد زرينه پزشك پرسپوليس هم در اين يكي دو روزه مشغول تهيه ويتامين‌ها و نوشيدني‌هاي مكملي بوده كه در مبارزه با اين دما و شرجي به بازيكنان كمك مي‌كند

 

حسرت پرسپوليسي‌ها به خاطر تيم واليبال
«اگر تيم ملي واليبال بد بازي مي‌كرد و مي‌باخت اينقدر ناراحت نمي‌شديم. آنها مردانه بازي كردند و ايتاليا را در خانه‌اش آزار دادند و اصلاً هم مستحق باخت نبودند.» ديروز اكثر بازيكنان پرسپوليس از بازي تيم واليبال كشورمان برابر تيم ملي ايتاليا صحبت مي‌كردند. ظاهراً تعدادي از آنها تا ساعت 1:30 بامداد ديروز پاي تلويزيون نشسته و بازي را تماشا كرده‌اند. احتمالاً صداي تلويزيون هم كم بوده چون آنها قبل از آن ساعت بايد مي‌خوابيدند.

 

حاج حبيب در جزيره
طبق قرار قبلي حبيب كاشاني روز گذشته به اردوي پرسپوليس در كيش پيوست. حبيب كاشاني ساعت 13:30 ديروز به سوي جزيره مرجاني پرواز كرد تا در كنار تيم باشد. البته از آنجايي كه رسايي مشاور و همراه هميشگي كاشاني قبلا به كيش رفته بود، سرپرست باشگاه در اين سفر تنها بود و همراهي نداشت. قرار بود شب گذشته كاشاني و دايي در هتل محل اسكان پرسپوليس جلسه‌اي داشته باشند و درباره مسائل مختلف از جمله موضوع آرفي، دربي، اردوي كيش و… با هم صحبت كنند.

 

صبحانه ساعت 8 صبح!
تمرين‌هاي پرسپوليس در اردوي كيش به طور منظم انجام مي‌شود و شايد تنها مسأله‌اي كه تا حدودي بازيكنان اين تيم را آزار مي‌دهد گرما و شرجي بودن جزيره در اين فصل از سال است. شاگردان علي دايي طبق برنامه 8 صبح براي صبحانه به رستوران مي‌روند، ساعت 10 نوبت تمرين است، 13:30 موقع ناهار و ساعت 18 هم زمان تمرين عصر است. آنها ساعت 21:30 هم بايد براي صرف شام حاضر باشند.

پرسپوليسي‌ها صبح جمعه تمرين مي‌كنند و عصر همان روز به تهران برمي‌گردند. شايد عجيب‌ترين بخش برنامه غذايي پرسپوليسي‌ها در كيش صرف صبحانه در ساعت 8 باشد كه مطمئنا براي بسياري از آنها عجيب است و تازگي دارد.

 

چرا برزيلي‌ها نيامدند؟
با وجود اينكه پيشتر شنيده مي‌شد دو سه مهاجم برزيلي و يك مهاجم كامروني براي تست در تمرين‌هاي پرسپوليس حاضر مي‌شوند اما تا ديروز هيچ بازيكني در كيش رويت نشد و به نظر مي‌رسيد در دو سه روز آينده نيز هيچ مهاجمي در كيش حضور نيابد. هر چند اعلام شده برزيلي‌هاي تستي با مشكل ويزا روبرو شده و به ايران نرسيده‌اند اما بعيد نيست دايي از تست كردن مهاجمان جديد در اردوي كيش منصرف شده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)