مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال سوئيس از كادر داوري ديدار تيمش با شيلي انتقاد كرد.

 

 

 

به نقل از روزنامه نويه‌زورخرسايتونگ، اوتمار هيتسفلد پس از بازي با شيلي كه منجر به باخت يك بر صفر شاگردانش شد، لب به شكايت گشود و اظهار داشت: اين حرف من نيست بلكه همه كارشناسان و همكاران‌ آن را نيز تاييد مي‌كنند كه در يك دوره جام‌جهاني بهترين داوران بايد حضور داشته باشند؛ حتي داوراني كه در ليگ هاي بزرگ فعال هستند نه اين كه داوراني كه در حاشيه هستند فرصت حضور بيابند.

اين مربي بزرگ با بيان اين جملات عملكرد خليل الغمدي،‌داور عربستاني بازي يارانش كه يكي از كمك‌هايش حسن كامراني‌فر از ايران بود، را زير سئوال برد.
وي معتقد است در بازي روز گذشته داور در لحظه دريافت گل و همچنين اخراج بازيكن تيم او، دچار اشتباه شد.

در اين ديدار كه در حضور 34 هزار نفر در ورزشگاه نلسون ماندلا انجام گرفت، ماركوس گونزالس در دقيقه 75 براي شيلي تك گل بازي را زد كه مورد پذيرش داور قرار گرفت. اين در حالي است كه بنا به اعلام كارشناسان داوري، حسن كامراني‌فر همانند ديدار مكزيك و فرانسه در بازي ديروز هم به خوبي پرچم زد و در لحظه گل شيلي به درستي عمل كرد.

داور عربستاني دردقيقه 31 والون بهرامي،‌بازيكن سوئيس را از زمين اخراج كرد و به سه بازيكن تيم اروپايي و شش بازيكن تيم برنده كارت زرد نشان داد.

هيتسفلد در اين باره گفت: نحوه قضاوت كادر داوري منطبق با اصول و قوانين موجود نبود.
ئي ادامه داد: از دست داور بسيار عصباني هستم. چون باعث بي‌امتياز شدن تيم من شد.حالا با اين نتيجه ما 4 روز فرصت داريم تا به اوضاع و احوال خود سرو سامان ببخشيم. من به آينده تيمم بسيار خوش‌بين هستم و معتقدم مقابل هندوراس مي‌توانيم خوب نتيجه بگيريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)