پنجشنبه 17 اردیبهشت (14:44)

مرجع خبری پرسپولیس : به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، مهدی واعظی و حسین بادامکی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در آستانه پیوستن به ابومسلم قرار دارند .

 به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس  ،در حالی که مهدی واعظی به تازگی از احتمال ترک پرسپولیس خبر داده بود ، شنیده می شود مسئولان باشگاه ابومسلم به او و حسین بادامکی دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیشنهادات قابل توجهی ارائه کرده اند . مهدی واعظی و حسین بادامکی که سابقه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ هفتم حرفه ای ایران را در کارنامه دارند در بیشتر مسابقات این فصل نیمکت نشین بوده و از شرایط کنونی خود در این تیم رضایت ندارند .

این در حالی است که واعظی تنها چند ساعت پس از مصاحبه در خصوص ترک پرسپولیس در تغییر موضع آشکار گفته بود : شاید فصل بعد هم در پرسپولیس بمانم ! طی روزهای گذشته نیز شنیده می شد مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورت جذب مهدی رحمتی و تمدید قرار داد میثاق معمارزاده نیازی به علیرضا حقیقی و مهدی واعظی نخواهند داشت . البته این در صورتی است که حقیقی هم مثل واعظی تحمل نیمکت نشینی را نداشته باشد و قصد او حضور در ترکیب ثابت یک تیم متوسط لیگ برتری باشد .

پایان گزارش اختصاصی // پویا نوایی – امانت دار باشید – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس بلامانع است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)