مديرعامل باشگاه استقلال تهران نسبت به اظهارات عليرضا منصوريان در باره مجتبي جباري واكنش تندي نشان داد و در مورد صحبت هاي منتسب به جباري گفت: پول داده ام نشان شواليه خريدم، حشيش كه نخريدم!

به گزارش ايرنا، علي فتح الله زاده پيشتر در واكنش به انتقادهاي اهالي فوتبال و رسانه ها در مورد نشان شواليه، خريدن اين نشان را كتمان كرده بود.
مديرعامل باشگاه استقلال تهران عصر امروز (سه شنبه) در حاشيه مراسم قرعه كشي سيزدهمين دوره مسابقه هاي فوتبال
ليگ برتر باشگاه هاي ايران و انتخاب برترين هاي ليگ دوازدهم، در واكنش به اظهارات عليرضا منصوريان در باره مجتبي جباري و جواد نكونام گفت: باشگاه استقلال مسوول دارد و منصوريان مي تواند نظرات خود را به خودم اعلام كند.
وي ادامه داد: بهتر است منصوريان به جاي اظهارنظر در اين طرف و آن طرف، بايد با من رك صحبت كند كه البته اين نشان از كم رويي او است!
مديرعامل باشگاه استقلال در باره صحبت هاي منتسب به مجتبي جباري در رسانه ها گفت: من دست جباري را هم مي بوسم. او هر صحبتي كرده است اشكال ندارد. اين اظهارات نشان از مرام و معرفت او بوده و آنها را از دوستان خود ياد گرفته است!
فتح الله زاده در مورد شائبه هزينه هاي اردوي تيم استقلال در اوكراين اظهار داشت: چطور لوركوزن تيم استقلال را دعوت و هزينه ها را تقبل كرد؟ هزينه هاي استقلال را باشگاه ديناموكي يف متقبل شده است.
وي اضافه كرد: ما استقلال و پرافتخار هستيم و پولي بابت اردوي اوكراين نداديم و حتي بليت رفت و برگشت هم از طريق شركت هواپيمايي به صورت رايگان گرفته شد.
فتح الله زاده گفت: مديرعامل ديناموكي يف هم از حضور ما در اوكراين خوشحال است و فكر مي كنم حق پرسپوليس و استقلال است كه با تيم هاي بزرگ اروپايي بازي كنند.
وي در مورد عملكرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ۹۰ درصد كارها را در جذب بازيكنان انجام داديم و فقط كار جواد نكونام و آندرانيك تيموريان مانده است.
وي افزود: مذاكرات خيلي خوبي با اين دو بازيكن داشته ايم و البته نكونام با ما قرارداد دارد.
وي در باره اينكه استقلال به تيم هافبك هاي دفاعي تبديل شده است، گفت: ساموئل، در سمت چپ يا پشت مهاجمان بازي مي كند و اگر آندو به استقلال بيايد، نكونام مانند تيم ملي يك خط جلوتر بازي مي كند و در كاري هاي هجومي به تيم كمك مي كند.
وي افزود: اگر آندرانيك به استقلال نيايد، نكونام در پست سال گذشته خود بازي مي كند.
مديرعامل باشگاه استقلال تهران در مورد درگيري خود با محمد رويانيان گفت: از رسانه ها مي خواهم در اين مورد ريز شوند، زيرا من با او درگير نشدم و رويانيان دو بار به من حمله كرد.
وي در باره مراسم انتخاب بهترين هاي ليگ برتر دوازدهم نيز اظهار داشت: اميدوارم اين انتخاب ها با فشار صورت نگيرد و افراد شايسته انتخاب شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)