مرجع خبری پرسپولیس : معاون طرح و برنامه وزارت تعاون از پیشنهاد به سازمان تربیت بدنی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به شکل تعاونی سهامی عام خبر داد

عبدالمجید غریب رضا از آمادگی وزارت تعاون برای تشکیل تعاونی‌های سهامی به منظور واگذاری سهام دو باشگاه بزرگ فوتبال کشور به مردم خبر داد و گفت: پس از اعلام برنامه ریزی برای واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی رئیس جمهوری، وزارت تعاون با سازمان تربیت بدنی نامه نگاری کرده است.

معاون طرح و برنامه وزارت تعاون توضیح داد: از طریق این نامه وزارت تعاون اعلام آمادگی کرده تا در قالب اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، شرکت‌های تعاونی سهامی عام برای عضویت کسانی که تمایل به خرید سهام این دو باشگاه را دارند تشکیل دهد.

غریب رضا در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد:

طرح این پیشنهاد به هیچ وجه به منزله خرید سهام این دو باشگاه توسط بخش تعاون نیست.در نامه نگاری انجام شده با سازمان تربیت بدنی اعلام کردیم که می‌توانیم با تشکیل شرکتهای تعاونی سهامی عام، سهام این دو باشگاه را به مردم واگذار کنیم.در واقع با طرح این پیشنهاد سعی شده تا مشارکت مردم در خرید سهام این دو باشگاه در قالب تعاونی های جدید سهامی عام دنبال شود.

غریب رضا تاکید کرد که تمامی بازیکنان این دو تیم، حامیان و کادرهای اداری و فنی می توانند سهامدار این دو باشگاه بزرگ فوتبال در زمان واگذاری باشند.

به گفته وی پیشنهاد و تمایل وزارت تعاون این است که سهام این دو باشگاه فوتبال در قالب تعاونی های سهامی عام و اصل 44 به مردم واگذار شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)