مرجع خبری پرسپولیس : حضور ایمون زاید در برنامه تحویل سال شبکه 2 و کری خوانی او به همراه احسان علیخانی برای آزاده نامداری و مهدی رحمتی لحظه های فوتبالی را برای بینندگان تلویزیون رقم زد.

 

ایمون زاید مهاجم ایرلندی پرسپولیس که با هت تریک 10 دقیقه ای در دربی پایتخت جاودانه شد، امشب به همراه مترجمش در برنامه ویژه تحویل سال شبکه 2 با اجرای احسان علیخانی حاضر شد.

 

علیخانی که یک پرسپولیسی دو آتیشه است از لحظه ورود زاید به استودیو کری خوانی خود را برای آزاده نامداری و مهدی رحمتی که در دیگر استودیو برنامه حضور داشتند آغاز کرد.

 

آزاده نامداری که قصد داشت پاسخ کری علیخانی و زاید را بدهد دقایقی با رحمتی و پسر کوچکش علی هم کلام شد.

 

علی که بسیار خجالتی به نظر می رسید با اعلام اینکه از حضور پدرش در استقلال راضی نیست گفت: «دوست دارم پدرم دوباره به سپاهان برود!». او البته به این جمله بسنده نکرد و ناخواسته آب پاکی را روی دست آزاده نامداری ریخت: «فردای روزی که از پرسپولیس باختیم بچه ها در مهد کودک من را اذیت می کردند و می گفتند پدرت سه گل خورد! من نتوانستم جوابشان را بدهم و کله ام داغ شده بود!»

 

علیخانی هم با نشان دادن تصویر ایمون زاید گفت مقصر اذیت شدن بچه اینجاست که با خنده های جالب مهاجم پرسپولیس همراه شد.

 

مهدی رحمتی که با این اتفاقات به گوشه رینگ رفته بود گفت: «پرسپولیس 8 سال بود که استقلال را شکست نداده بود!» و البته علیخانی پیروزی 2 سال پیش سرخپوشان را با شوت سرکش کریم باقری که به قول او تا میدان آزادی رسید به دروازه بان تیم ملی یادآوری کرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)