سه شنبه 20 اسفند:(17:50)

مرجع خبري پرسپوليس:سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از عملكرد تيم در نيمه دوم راضي نيستم

نلو وينگادا پس از پيروزي 3 بر يك برابر تيم الشارجه امارات در جمع خبرنگاران تصريح كرد: بعد از شكست برابر مقاومت سپاسي در ليگ ايران پسري به نام آريا سر تمرين ما آمد كه تومور مغزي داشت. او با آن شرايط آمده بود تا از ما حمايت كند و برايش پرسپوليس مهم‌تر از سلامتي‌اش بود.
من برد امروز را به اين پسر تقديم مي‌ كنم.

سرمربي پرسپوليس در مورد مسابقه اظهار داشت: ما فقط 45 دقيقه خوب بازي كرديم و در كل 90 دقيقه اينگونه نبوديم. تيم الشارجه 3 بر صفر عقب افتاد و بازيكنانش در نيمه دوم با تمام توان جنگيدند. در اين ديدار از پرسپوليس 45 دقيقه؛ پرس و بازي خوبي ديديم اما نيمه دوم تكروي‌ بازيكنان باعث افت تيم ما شد.
وينگادا ادامه داد: در 6 مسابقه بايد نتايج خوبي بگيريم. امروز سه امتياز اول را كسب كرديم از هواداران پرسپوليس تشكر مي‌كنم كه تيم ما راحمايت كردند.
سرمربي پرسپوليس درمورد علت تعويض علي كريمي عنوان كرد: او در بين دو نيمه به من گفت كه تعويضش كنم. من بعد از گل سوم مي‌خواستم او را از ميدان بيرون بكشم. البته از عملكردش راضي هستم.
وينگادا در مورد اينكه ممنوع‌المصاحبه بودن بازيكنان باعث اين پيروزي شد گفت: نه، غيرت بازيكنان عامل پيروزي بود. بايد گاهي اوقات براي بازيكنان قانون گذاشت.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينكه بازيكنان اين تيم به درخواست افشين پيرواني ممنوع‌المصاحبه شده بودند اظهار داشت: اين سئوال اشتباهي است و به آن جواب نمي‌دهم.
وي درباره ابراهيم توره گفت:‌ من مربي حرفه‌اي هستم و در مورد يك بازيكن صحبت نمي‌كنم. تنها چيزي كه مي توان گفت اين است كه نيكبخت و نوروزي در نيمه اول سرعتي و خوب كار كردند. اگر بخواهم راجع به توره حرف بزنم اين مسئله را به شخص او خواهم گفت.
وينگادا در مورد غيبت بادامكي، ‌آتسو و منصوري در فهرست پرسپوليس گفت: ظرفيت ليست محدود است و فقط بايد 18 بازيكن را انتخاب كنم. من بهترين‌ها را به ميدان مي‌فرستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)