مرجع خبری پرسپولیس : شنيده مي‌شود كه اداره دارايي مربوطه برگ قطعي ماليات تعيين شده را به اداره وصول و اجراي مالياتي ارسال كرده و از آن طريق تمام حساب‌هاي فدراسيون بلوكه شده است.

 

وکیل علی دایی در این باره گفت: آقای کفاشیان یک چیزهایی در ذهنش بوده و احتمالا همان ها را گفته است. ما پیش از این قرار بود برای گرفتن حق آقای دایی از فدراسیون به فیفا شکایت کنیم. حتی این کار را هم تاکنون نکرده ایم.

 

دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه چندی پیش دایی برای گرفتن مطالبات خود از فدراسیون فوتبال از راه قضایی اقدام کرده و به زودی حساب فدراسیون فوتبال بلوکه خواهد شد.

وکیل علی دایی این موضوع را تکذیب کرد. عسگری پیش بین در این خصوص گفت:

آقای علی دایی یا من به عنوان وکیل ایشان هنوز در هیچ مرجعی علیه فدراسیون فوتبال طرح شکایت نکرده ایم. اصلا این اخبار صحت ندارد و چنین چیزی اتفاق نیفتاده است.

 

این صحبت های وکیل دایی در شرایطی که حتی علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال هم چنین موضوعی را تلویحا در مصاحبه با یکی از روزنامه های ورزشی کشور تایید کرده است. کفاشیان در پاسخ به این سوال خبرنگار روزنامه مربوطه که پرسیده بود” گفته می شود دایی هم مثل داریوش مصطفوی برای گرفتن مطالبات خود از فدراسیون اقدام کرده و احتمال بلوکه شدن حساب های فدراسیون وجود دارد”، گفته است: دایی و وکیلش یک کارهایی در این خصوص کرده اند اما ما نمی گذاریم مساله به آن مرحله برسد.

 

واکنش عسگری پیش بین به اظهار نظر کفاشیان هم جالب است: آقای کفاشیان یک چیزهایی در ذهنش بوده و احتمالا همان ها را گفته است. ما پیش از این قرار بود برای گرفتن حق آقای دایی از فدراسیون به فیفا شکایت کنیم. حتی این کار را هم تاکنون نکرده ایم و گرچه مساله مختومه نیست اما فعلا مسکوت مانده است تا هر وقت که خود آقای دایی صلاح دانستند اقدام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)