سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که اگر بازیکنان جوان تیمش همین روند موجود را ادامه بدهند پیکان در نیم فصل تغییرات زیادی را در ترکیبش ایجاد خواهد کرد.

ایسنا ، عبدالله ویسی درباره دیدار تیمش برابر ذوب آهن که با تساوی دو بر دو به پایان رسید، اظهار کرد: بازی دو نیمه تفاوت داشت. نیمه اول متعادل بود و هر دو تیم خوب بازی کردند، اما ما در این نیمه کاملا بر بازی مسلط بودیم. روی یک غافلگیری گل خوردیم، اما بازیکنان تلاش کردند و این گل را جبران کردیم. همامی روز خوبی داشت و شاید اگر توپ دقیقه 90 را مهار نمی‌کرد ممکن بود موقعیت فریرا گل شود.

ویسی با اشاره به ذوب آهن گفت: من ذوب آهن کربکندی را به خوبی می شناسم. او در ابتدای فصل تیم خوبی بسته بود و خوب فوتبال بازی می‌کردند. دیروز هم ذوب آهن چیزی که انتظار داشتم، بود. اما به هر حال نتیجه‌ای که می‌خواستیم را نتوانستیم به دست بیاوریم.

سرمربی پیکان با اشاره به بازیکنان جوان تیمش، گفت: متاسفانه بازیکنان جوان و لیگ یکی تا به حال عملکردی که می‌خواستیم را نداشتند. در حال حاضر تیم ما کاملا برعکس شده و با تجربه‌ها، جوانانمان را می‌کشند. بازیکنانی همچون طهماسبی، مبعلی و سلطانی برای ما گلزنی می‌کنند. این مساله نشان می‌دهد که بازیکنان جوان ما ظرفیت‌شان در همین حد بوده است و یا این که فکر می‌کنند به لیگ برتر آمده‌اند همه چیز تمام شده است و یا من در انتخاب آنها اشتباه کرده‌ام. این را می‌دانم که من اشتباه نکردم، چون برای انتخاب آنها تحقیقات زیادی انجام دادم و شش ماه کار کردم. اگر این روند همین طور ادامه داشته باشد، در نیم فصل تغییرات زیادی در تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این اولتیماتوم من به بازیکنانی است که زندگی‌ام را برای آنها گذاشتم و به خاطر آنها هر خبرنگاری در هر جایی از برکناری من سوال می‌کند. ما باید همت بیشتری به خرج بدهیم. تیم ما به نوعی منتخب لیگ یک است که برای تیم‌های لیگ برتری قرار می‌گیرد و بازیکنان من باید توانایی‌های خودشان را باور کنند. اگر من آنها را نخواهم تیم دیگری هم به دنبال آنها نمی‌آید، زیرا می‌گویند اگر ویسی آنها را نخواسته پس به کار تیمشان نمی‌آید. خوشبختانه هر بازیکنی را که من می خواستم چند تیم دیگر به دنبال او رفتند، در حالی که قبل از من کسی به دنبال آن بازیکنان نمی‌رفت.

عبدالله ویسی درباره استراتژی خود برای گرفتن امتیاز در بازی های لیگ گفت: من به خاطر این استراتژی که برای امتیاز گرفتن گذاشتیم، راحتم. اگر این طور نبود فکر می‌کردم بازیکنان من مشکل دارند. اما مشکلی نیست و به آینده امیدواریم. ما برابر فولاد پنج گل خوردیم و پس از آن مقابل راه اهن با یک گل شکست خوردیم. بازی بعدی بدون گل مساوی کردیم و دیروز هم به تساوی با گل رسیدیم و بازی باخته را برگرداندیم. بازی آینده‌مان هم که در آزادی است و برابر پرسپولیس بازیکنان انگیزه زیادی دارند.

سرمربی پیکان درباره بازی بعدی تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: من بعد از هر بازی تیمی که هفته‌ آینده با آن بازی داریم را آنالیز می‌کردم و بر اساس آن ترکیب تیم و برنامه‌های تمرینی را می‌چیدم. اما دیشب فقط به فکر بازی قبلی بودم. زیرا در بازی مقابل پرسپولیس همه چیز به خود بازیکنان بستگی دارد. بازی در آزادی برگزار می‌شود و پخش مستقیم است و 80 درصد بازیکنان ما جوان هستند و انگیزه لازم را دارند. ما باید برابر پرسپولیسی بازی کنیم که مانند شیری است که یک چشمش باز و یک چشمش بسته است و قبل از این که چشم دیگرش باز شود باید کار را تمام کنیم.

او همچنین درباره بازی عقب افتاده پیکان برابر استقلال و این که استقلالی‌ها برای صدرنشینی روی سه امتیاز آن بازی حساب کرده‌اند، گفت: سرنوشت این سه امتیاز مشخص نیست و آنها نمی‌توانند این امتیاز را به حساب خودشان بگذارند . همان طور که ما از قبل نمی‌توانیم این کار بکنیم. خصوصا این فصل هیچ بازی از قبل قابل پیش‌بینی نیست و به عنوان مثال کسی انتظار نداشت که تراکتورسازی در اصفهان چهار گل به سپاهان بزند، یا این که پیکان بتواند سپاهان را شکست دهد. من برای قلعه‌نویی و مدیریت استقلال احترام قائلم و دوست دارم که این تیم موفق شود. تماشاگران این تیم هم دوست دارند که به صدر جدول برسند، ولی به هر حال ما هم پیکان هستیم و نباید این بازی را ساده بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)