مرجع خبری پرسپولیس : وینگادا پس از حذف پرسپولیس: دیگر به همکاری ام با پرسپولیس ادامه نمی دهم/ وجدانم راحت و پاک است!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس با اعلام قطع همکاری اش با این تیم گفت: شکست پرسپولیس برابر بنیادکار و حذف از دور رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا هیچ توجیهی ندارد و نمی توانم دلیل خاصی برای آن بیان کنم. نلو وینگادا که پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر بنیادکار ازبکستان در نشست خبری با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: فکر می کنم با اتفاقاتی که در بازی رقم خورد تیم ما شایستگی حداقل یک نتیجه تساوی و بازی در وقت های اضافه را داشت اما درعین شایستگی به هدف خود نرسید.

وی ادامه داد: دیگر بازی تمام شده و کاری نمی توان کرد. ناراحتی هواداران پرسپولیس را درک می کنم و امیدوارم این تیم در آینده ناکامی های فصل گذشته را جبران کند و نتایج خوبی را بدست آورد.

وینگادا درادامه خاطرنشان کرد: من هیچ توجیهی برای این شکست ندارم. اصلا نیاز به توجیه نیست. چون به عنوان سرمربی پرسپولیس همه تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکار بستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آرزوی موفقیت کردن برای پرسپولیس به معنای جدایی از این تیم است گفت: دیگر به همکاری با پرسپولیس ادامه نخواهم داد.

وی از پاسخگویی به این پرسش که چرا پرسپولیس در بازی مقابل بنیاد کار عملکرد خوبی نداشت خودداری کرد و گفت:

من چه ببرم و چه ببازم به تیم حریف تبریک می گویم. این توجیه ناکامی امروز نیست. شاید این موضوع در ایران معمول نباشد اما من وظیفه خود می دانم که به تیم حریف تبریک بگویم. بنیادکار از ما بهتر بازی کرد و برنده از زمین خارج می شد.

وینگادا در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی در خصوص منطق تعویض محمد منصوری پرسید گفت: منصوری در بازی با الشباب 75 دقیقه بازی کرد و از بهترین های زمین بود چرا در پایان آن بازی چیزی نگفت منصوری چطور بازی کرد و از بهترین های زمین بود.

خبرنگاری که حرف های وینگادا را توجیه به شکست می دانست مجددا از این مربی پرتغالی سئوالی در خصوص دلایل بازی ضعیف پرسپولیس پرسید که این مربی در پاسخ به او گفت: دفعه بعد شما سرمربی باش و من خبرنگار.

وینگادا که در پایان بازی مقابل بنیاد کار به همکاری خود با تیم فوتبال پرسپولیس خاتمه خواهد داد گفت: من 4 ماه سرمربی پرسپولیس بودم این مدت می تواند برای شما زیاد و حتی کم باشد. من هم نمی توانم در خصوص اینکه برای پرسپولیس چه کرده ام اظهار نظری داشته باشم. امروز هم بهتر از فقط در مورد بازی حرف بزنیم.

خبرنگاری از وینگادا پرسید بازیکنان ایرانی را چه اندازه در سرنوشت یک مربی تاثیر گذار هستند آنها با بازی ضعیف خود در شکست امروز پرسپولیس و خداحافظی شما از این تیم تاثیرگذار بودند. وی در پاسخ گفت: من در این مورد حرفی نمی زنم چرا که بازیکنانم بیشترین تلاش را برای پیروزی انجام دادند اعتقاد دارم آنها از سویی دیگر ناکامی تیم به غیر از اینکه نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند نداشتند.

وینگادا از پاسخگویی به این پرسش که مشکلات درونی باشگاه پرسپولیس که باعث ناکامی این تیم در فصل جاری شد طفره رفت و گفت: ممکن است من هم در ناکامی های پرسپولیس مقصر بوده باشم اما وجدانم راحت و پاک است و می دانم همه تلاش خود را برای موفقیت تیم پرسپولیس بکار بستم اما اگر شما فقط دنبال یک مقصر می گردید باشد من تنها مقصر پرسپولیس هستم.

خبرنگاری ازبکستانی از وینگادا پرسید آیا سرنوشت بازی امروز بدست ریوالدو رقم خورد که وی در پاسخ به این سئوال گفت: بیشتر از ریوالدو داور در تعیین نتیجه نقش داشت چرا که ریوالدو خود را زمین انداخت و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد. پنالتی که از نظر من پنالتی نبود. ما امروز به ریوالدو نباختیم بلکه به تصمیم اشتباه داور و تیم بنیادکار نتیجه را واگذار کردیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)