درگيري مانوئل‌ژوزه و علي‌كريمي بهانه خوبي را به دست مديرعامل داده براي تاختن به سرمربي تيم‌ملي كه با انتخاب‌هايش مصدومان بسياري را گذاشته روي دست پرسپوليس.

 

روي سخن محمد رويانيان از همين ابتدا به سمت كارلوس‌كروش است و صحبت‌هاي او، گلايه‌هايي كه سهم مرد پرتغالي است:‌ «مي‌خواهم به كروش بگويم از روزي كه به پرسپوليس آمده‌ام از شما و تصميم‌هاي‌تان حمايت كرده‌ام. خود شما هم به خوبي مي‌دانيد كه با دعوت چندين بازيكن پرسپوليس به اردوي تيم‌ملي در ادوار مختلف تعامل كامل را با شما داشته و متعاقب آن مشكلات پيش آمده براي پرسپوليس را تحمل كرديم. در اين مدت چيزي جز حمايت و تعامل از باشگاه پرسپوليس نديديد و اين حمايت همچنان ادامه خواهد داشت اما آقاي كروش؛ اجازه ندهيد بازيكنان پرسپوليس وقتي از اردوهاي تيم‌ملي بر مي‌گردند جسمشان مصدوم و از نظر روحي مسموم باشند.

 

اين امكان را بدهيد كه بازيكنان ما با سلامت كامل به پرسپوليس برگردنند. من خيلي اميدوارم كه مشكلات شخصي شما با مانوئل‌ژوزه بر پرسپوليس تاثير منفي نگذارد اما متاسفانه چيزي كه مي‌بينيم غير از اين است. با توجه به اعتقادي كه به‌عنوان يك مربي حرفه‌اي به شما دارم مي‌خواهم كه در اين مورد به پرسپوليس كمك كنيد تا شاهد چنين اتفاق‌هايي براي بازيكنان تيم نباشيم. با اين حال باز هم يك‌بار ديگر حمايت قاطع خود و باشگاه بزرگ پرسپوليس از تيم‌ملي و شما را اعلام مي‌كنم.»

 

مشخص نیست منظور پرسپولیسی ها از مسموم شدن ذهن پرسپولیسی ها پس از بازگشت بازیکنان از اردوی تیم ملی چیست و آیا آنها معتقدند کارلوش کیروش بازیکنان را تحریک به نافرمانی می کند یا خیر؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)