نام پروین از لیست پرسپولیس خارج می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومى باشگاه پرسپوليس گفت: احتمال دارد محمد پروين را از ليست پرسپوليس كنار بگذاريم.

منصور بيك محمدلو در رابطه با پارگى رباط صليبى محمد پروين كه به دورى شش ماهه او از فوتبال منجر شده اظهاركرد: با توجه به اين كه پروين شش ماه مصدوم خواهد بود و به احتمال فراوان تا پايان بازى هاى اين فصل قادر به بازگشت به پرسپوليس نخواهد بود، فكر مى كنم باشگاه با توجه به مراحل قانونى او را از ليست كنار بگذارد.

 

وى ادامه داد: البته قاعده كار اين است و نظر نهايى در اين مورد را بايد على دايى اعلام كند. اما به نظر من اين كار صورت مى گيرد چرا كه بعيد مى دانم پروين بتواند در اين فصل براى پرسپوليس بازى كند.

 

 

بيك محمدلو در مورد اين كه پيوستن عمادرضا به پرسپوليس در چه مرحله اى است، گفت: ما ايميلى را به باشگاه الزمالك زده ايم و از آنها خواسته ايم كه شرايط خود را براى انتقال عمادرضا اعلام كنند. آنها هنوز پاسخ ايميل ما را نداده اند.

 

وى در پاسخ به اين سوال كه گفته مى شود پرسپوليس پول عمادرضا را به باشگاه مصرى پرداخت كرده، گفت: خير، اين موضوع شايعه است چرا كه هنوز باشگاه مصرى به ما اعلام نكرده كه چگونه بايد با آنها تعامل كنيم. هر زمان كه باشگاه الزمالك شرايط خود را به ما اعلام كند ما هم شرايط آمدن عمادرضا به پرسپوليس را فراهم خواهيم كرد.

 

مدير روابط عمومى باشگاه پرسپوليس با اشاره به برگزارى جلسه كميته فنى اين باشگاه در روز دوشنبه ادامه داد : فكر مى كنم امروز على دايى در اين جلسه در مورد مصدوميت محمد پروين تصميم گيرى كند، ضمن اين كه احتمال مى دهم نظر نهايى خود را در مورد وضعيت شيث رضايى هم اعلام كند. البته باز هم نظر دايى شرط است چرا كه كاشانى مسئوليت فنى را كاملا به او واگذار كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)