الاتحاد سه برابر تمام مسابقات قبلی از پرسپولیس گل خورد

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس با وجود برتری پرگل مقابل الاتحاد عربستان و انتقاک شکست دور رفت با قرار گرفتن در رتبه سوم گروه از راهیابی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های پرسپولیس و الاتحاد از ساعت 17:30 سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان موفق شدند با نتیجه سه بر دو میهمان خود را شکست دهند.

 

گل های پرسپولیس را در این مسابقه حمید علی عسگری دو بار در دقایق 14 و 68  و اشپیتیم آرفی در دقیقه 16 به ثمر رساندند و گل های الاتحاد را محمد علی راشد در دقیقه 17 نیمه اول و سکوبرت مدافع پرسپولیس در دقیقه 94 به اشتباه وارد دروازه پرسپولیس کردند.

 

 

 

محسن باسما داور سوری بازی در این مسابقه به مازیار زارع از پرسپولیس و اوساما الحربی و صعود کریری از الاتحاد کارت زرد نشان داد.

 

در مسابقه همزمان این گروه بنیادکار موفق شد با نتیجه سه بر دو الوحده امارات را شکست دهد و با 8 امتیاز صعود خود به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کرد و پرسپولیس با 5 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

 

ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، علیرضا نورمحمدی، سکو برت، مجتبی شیری، سامان آقازمانی، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، مازیار زارع، محمد نوری، هادی نوروزی(امیرحسین فشنگچی 86) و اشپیتیم آرفی.

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب الاتحاد : مبروک زاید ، پائولو جرج ، مناف ابوشقیر( احمد الهدید 65) ، عبدالمالک زیایا ، محمد علی راشد ، سعود کریری ، نونو آسیس ، میشال السعید ، صالح الصقری(نواف حضیضی 70) ، حمد المنتشری ، اوساما حربی

سرمربی : تونی اولویرا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)