مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه با این برد به هر بازیکن سه میلیون تومان پاداش خواهیم داد گفت: باید بپذیریم که بازیکنان تیم پرسپولیس در نیمه دوم بسیار خوب بودند.

علی فتح الله زاد مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان این مطلب افزود: از تمامی هواداران استقلال تشکر می کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده بودند. باید بپذیریم تیم پرسپولیس هم در مقابل ما بسیار پرتوان ظاهر شد و پا به پای ما تا پایان 90 دقیقه پیش رفت.

 

فتح الله زاده خاطرنشان کرد: اما ما مهره های کلیدی داریم که می توانند نتیجه هر بازی را عوض کنند و شما دیدید که چنین اتفاقی در این دیدار افتاد و ما توانستیم نتیجه این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی پیروزی در این دیدار را مستحق پاداش دانست و گفت: با توجه به این بردی که بدست آوردیم من در رختکن قول پاداش به بازیکنان دادم و از کاپیتانمان خواستم که میزان پاداش را بگوید و او هم برای هر بازیکن 3 میلیون پیشنهاد کرد که قرار است این پاداش را به بازیکنانمان پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حکم مجتبی جباری نیز گفت: ما در خصوص مجتبی جباری حکمی را اجرا کردیم که این حکم توسط کمیته انضباطی ما تایید شده بود. جباری بازیکن بسیار بزرگی است و حتی آقای مظلومی وی را نیز بخشیده بود اما با تمام این شرایط ما وی را یک بازی محروم و 30 میلیون تومان جریمه کردیم و این نشان می دهد که ما بر سر قول خودمان که تنبیه انضباطی وی بود بودیم.

فتح الله زاده  خاطرنشان کرد: هیچ وقت  در تیم استقلال بازیکن سالاری نخواهد بود و این مربی است که نظر نهایی را می دهد.

 

وی تصریح کرد: با همه احترامی که برای مازیار زارع قائلم و می‌گویم او یکی از ستون‌های تیم ملی است، اما یادتان است در همان بازی معروف در شمال چه دعوایی پیش آمد اما چند جلسه محروم شد؟ هیچی ولی ما جباری را یک جلسه محروم کردیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص بردهای استقلال مقابل پرسپولیس گفت: قرعه به نام ماست که پیروز شویم اما چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم نمی‌کند به خصوص مدیریت این باشگاه. هواداران این باشگاه بدانند که رویانیان تازه آمده. او مدیر قابلی است و باید به او فرصت دهند که اگر یادتان باشد زمانی که علی دایی سرمربی تیم بود من می‌گفتم باید از او حمایت کنیم و امروز هم باید از رویانیان حمایت شود.

مدیر عامل استقلال ادامه داد: استیلی در پرسپولیس قربانی شده و او یکی از بهترین مربیان ایران است و خدا وکیلی از اریکسون بهتر است.

وی در خصوص اینکه استیلی از سرمربیگری پر سپولیس برکنار شد، گفت: از خبر برکناری او متاسف شدم او مربی خوبی است. من اگر بودم او را حفظ می‌کردم چون روند پیشرفت را در این تیم می‌بینم اما ما تحمل نداریم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه پس از پایان بازی در حال آرام کردن هواداران پرسپولیس بود،‌گفت: من آنها را آرام می‌کردم چون برای استیلی احترام قائل هستم. من هم پیشانی او را می‌بوسم. او گل تاریخی به آمریکا زده است. درست است که رقیب هستیم اما دشمن هم نیستیم. هواداران نتیجه می‌خواهند اما اگر از استیلی حمایت می‌شد نتیجه می‌گرفت.

وی در پایان گفت: 10 میلیون از جریمه 30 میلیونی جباری را بخشیدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)