مرجع خبری پرسپولیس : برخلاف تمام وعده‌ها و پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفت، گویا علی پروین در لیست هیات‌مدیره پرسپولیس جایی نداشته و خود پروین نیز متوجه این قضیه شده است.

 

 

 از این رو شنیده می‌شود بالاخره اسطوره شهر سرخ‌ها قصد دارد به دعوت‌های پیاپی باشگاه استیل‌آذین پاسخ مثبت خواهد بدهد. همانطور که می‌دانید چند ماهی است باشگاه استیل‌آذین از علی پروین برای حضور در این تیم دعوت کرده است اما پروین به واسطه جلسات مختلف با سعیدلو و وعده‌های رئیس سازمان تربیت‌بدنی، منتظر بود تا لیست مناسبی را در حد شان و منزلتش در باشگاه پرسپولیس دریافت کند، اما این وعده‌ها عملی نشد و قرار نیست به پروین جایگاهی داده شود!

 

 

 

 

از این رو بالاخره قرار است پروین به مجموعه استیل‌آذین بپیوندد. طبق شنیده‌ها پروین قرار است ظرف امروز و فردا حکم مدیریت فنی باشگاه استیل‌آذین را از حسین هدایتی دریافت کند. با صدور این حکم، حشمت مهاجرانی نیز که این پست را در اختیار داشت به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره استیل‌آذین مشغول به کار خواهد شد.

 

 

گفتنی است پروین طی سال های گذشته زمانی که پست مدیرفنی پرسپولیس را بر عهده گرفت با بیان این جمله که مدیرفنی یعنی کشک! از سمت خود کناره گیری کرد و خانه نشین شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)