چهارشنبه 25 دی (10:34)

مرجع خبری پرسپولیس: خبرهای زیر را در ادامه مطلب بخوانید!

***اسپانسر تايلندى بر اى ليگ قهرمانان

***منصورى استارت زد

***سپهر، شنبه در كميته انضباطى

***خلیلی استارت می زند
***پيشكسوتان، ميهمان اردوى سرخ ها

 

 

pnnc: اسپانسر تايلندى بر اى ليگ قهرمانان
با عدم توافق نهايى با مارى براون، پرسپوليس با حمايت يك اسپانسر تايلندى در ليگ قهرمانان به ميدان مى رود. درحالى كه قرار بود پرسپوليس و مارى براون قرارداد جديدى را براى حضور در رقابت هاى آسيايى امضا كنند توافقى حاصل نشد و در همين رابطه حسين هدايتى رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس روز گذشته  اعلام كرد كه با توافقات صورت گرفته، همكارى باشگاه با يك اسپانسر تايلندى قطعى شده و همين يكى دو روزه خبرهاى خوشى در اين باره منتشر خواهد شد. اگرچه پرسپوليسى ها فعلا حاضر به اعلام نام اسپانسر آسيايى نيستند اما به ظاهر اين كمپانى تايلندى، همانى است كه چندى پيش گفته مى شد قرار است اسپانسر چهار ميلياردى تيم ملى باشد!

pnnc: منصورى استارت زد
على رغم اظهارات دكتر زرينه محمد منصورى روزگذشته همراه ساير بازيكنان پرسپوليس، در تمرينات گروهى اين تيم شركت كرد. منصورى كه پنج شنبه هفته گذشته در حين تمرينات پرسپوليس مصدوم شده بود از ديروز تمرينات گروهى اش را با اين تيم از سر گرفت. اين در حالى بود كه دكتر زرينه پزشك تيم پيش از اين گفته بود، مصدوميت منصورى مشكوك است و بايد حداقل تا آخر هفته فيزيوتراپى كند. منصورى كه مصدوميتش با فيزيوتراپى و مداواهاى زرينه بهبود يافته از ديروز بدون مشكل با پرسپوليسى ها تمرين كرد و ديگر براى بازى مقابل فولاد مشكلى ندارد. البته اگر كادر فنى پرسپوليس در اين بازى به او فرصتى بدهد.

pnnc: سپهر، شنبه در كميته انضباطى
سپهر حيدرى عصر روز شنبه و بعد از بازى با فولاد براى ارائه توضيحاتى بايد به كميته انضباطى باشگاه پرسپوليس برود. بعد از گم شدن قرارداد سپهر در باشگاه اين بازيكن با دلخورى صحبت هايى را عليه مسؤولان باشگاه مطرح كرد و به همين خاطر به كميته انضباطى باشگاه – كه تا ديروز غير فعال بود – احضار شد. البته براى ممانعت از بروز حواشى احتمالى، باشگاه اعلام كرده كه جلسه كميته انضباطى يك روز بعد از بازى با فولاد و عصر روز شنبه برگزار خواهد شد.

pnnc: خليلى چهارشنبه استارت مى زند
محسن خليلى از هفته آينده به تمرينات پرسپوليس باز خواهد گشت. دوره درمانى چند ماهه خليلى در آلمان پايان دى ماه جارى به پايان مى رسد و اين بازيكن براى حضور دوباره در پرسپوليس به تهران بازخواهد گشت. خليلى بعد از بازگشت و ارائه گزارشى كامل از دوره درمانى خود به باشگاه از روز چهارشنبه- درست يك هفته ديگر- در تمرينات پرسپوليس حضور خواهد يافت و از چند هفته بعد نيز مى تواند براى اين تيم به ميدان برود.

pnnc: پيشكسوتان، ميهمان اردوى سرخ ها
اردوى آخر هفته پرسپوليسى ها با حضور پيشكسوتان اين تيم برگزار مى شود. بنا به درخواست قديمى هاى پرسپوليس و با موافقت انصارى فرد، از جمع پيشكسوتان پرسپوليس پانزده نفر انتخاب مى شوند و براى ديدار با پرسپوليسى ها، پنج شنبه شب به محل اردوى تيم در هتل المپيك خواهند رفت. در اين ديدار، تمامى بازيكنان، مربيان و مسؤولان باشگاه حضور خواهند داشت و قرار است درباره مشكلات پرسپوليس گفت وگو شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)