مرجع خبری پرسپولیس : تهیه کننده فوتبال در استان‌ اصفهان از پوشش تصویری دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس با 10 دوربین خبر داد.

 

حسین حقیقت ضمن بیان مطلب فوق در مورد پوشش تصویری دیدار سپاهان و پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این مسابقه با 10 دوربین پوشش داده می‌شود که 8 دوربین آن ثابت است. این اقدام در سطح استان‌های کشور نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیر است.

 

وی با بیان اینکه دیدار گذشته ذوب آهن و الشباب در مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا در اصفهان با 9 دوربین پوشش داده شد، افزود: مهمترین مسئله این است که این اقدام بی‌نظیر توسط نیروهای اصفهان صورت می‌گیرد و برخلاف شهرهایی مانند کرمان و قم که در سال‌های گذشته برای پوشش مسابقات تیم‌های این شهرها در لیگ قهرمانان آسیا، واحد سیار از تهران به این شهرها اعزام می‌شد، این کار توسط اکیپ فنی خودمان صورت می‌گیرد.

تهیه کننده فوتبال در استان اصفهان تاکید کرد: واحد سیار تهران از کشورهایی دیگر خریداری شده اما واحد سیار اصفهان بدست متخصصان فنی مرکز اصفهان راه‌اندازی شده است که از نظر کیفیت پوشش تصویری مسابقات هم سطح بالایی دارد. این تصاویر در بعضی مواقع از تصاویر واحد سیار تهران هم بهتر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشکلات تجهیزات فنی‌مان برطرف شود، دو دیدار آینده تیم‌های اصفهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا توسط 12 دوربین فیلمبرداری می‌شود. افزایش تعداد دوربین‌ها باعث می‌شود تصاویر جانبی و صحنه‌‎های آهسته بهتر و بیشتری برای تماشاچیان تهیه و پخش شود.

حقیقت در پایان با بیان اینکه کشورهای حاشیه خلیج فارس اکثرا به کشورهای اروپایی برای پوشش بازی‌های آنها و پخش آن هزینه پرداخت می‌کنند، گفت: خوشبختانه به خاطر عملکرد مناسب‌‍مان در پوشش مسابقات فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، AFC از ما تشکر کرد. ضمن اینکه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم یک ماه پیش در نامه‌ای به کلباسی مدیرکل صداوسیمای اصفهان، از پوشش مناسب تصویری مسابقات فوتبال در اصفهان تقدیر کرد.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر عصر روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)