مرجع خبری پرسپولیس : در جلسه کمیته فنی پرسپولیس که دیروز در دفتر انصاری فرد برگزار شد، تمامی اعضا جز همایون بهزادی در آن حضور داشتند موضوع اصلی مورد بحث انتخاب گزینه مورد نظر برای سرمربیگری در پرسپولیس بود. تبادل نظرها صورت گرفت و در نهایت مقرر شد با 2 گزینه که یکی انگلیسی و دیگری هلندی است مذاکرات صورت گیرد. یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از این جلسه صحبت‌های جالبی انجام داد که می‌توان با استناد به آن  از اتفاقات آینده در این باشگاه پرده برداشت.

این عضو کمیته فنی که نظراتش مورد احترام مسوولان باشگاه است در زمینه انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: «نام مربیان بزرگی در جلسات کمیته فنی و هیأت مدیره شنیده می‌شود اما نکته‌ای که وجود دارد اینکه هیچ کدام از این مربیان با پولی درحدود سیصد چهارصد هزار یورو به ایران نمی‌آیند.»

این عضو کمیته فنی در ادامه افزود: «به تازگی گزینه‌ای انگلیسی مد نظر مسوولان قرار دارد و مقرر شده تا مذاکرات با او صورت بگیرد اما بعید می‌دانم این مربی سرشناس هم با این مبلغ مربیگری پرسپولیس را برعهده بگیرد.»

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد شانس گزینه‌های ایرانی مثل جلالی برای حضور در پرسپولیس گفت: «تاکنون بحثی از حضور جلالی در پرسپولیس مطرح نشده اما اگر گزینه خارجی پیدا نشود سعی می‌کنیم به گزینه ایرانی فکر کنیم اما حضور مجید جلالی در پرسپولیس منتفی است.»

این مقام آگاه در ادامه صحبت‌هایش پیرامون امکان سرمربیگری عبدی در پرسپولیس گفت: «می‌خواهیم حسین عبدی در عین جوانی مثل علی دایی و امیر قلعه‌نویی تبدیل به یک مهره سوخته شود. به همین خاطر فعلاً نمی‌شود روی عبدی به عنوان سرمربی حساب باز کرد اما اگر مربی خارجی نشد قصد داریم از حسین عبدی در کنار یک مرد باتجربه و البته پرسپولیسی استفاده کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)