پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از گفت‌وگوی تلفنی با رئیس کمیته داوران و سرمربی تیمش از مجموعه خود خواست به داوران احترام بگذارند.

در شرایطی که این روزها فریدون اصفهانیان در مشهد به سر می‌برد رویانیان شب گذشته با رئیس کمیته داوران به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

در این گفت‌وگوی تلفنی رویانیان به اصفهانیان گفت: برای چندمین بار اعلام می‌کنیم که از کمیته داوران و داوران خوب و زحمتکش که همیشه در کنار فوتبال و فوتبالیست هستند حمایت می‌کنیم و به جامعه داوران که قشر زحمتکشی هستند تعظیم می‌کنیم.

رویانیان همچنین پس از این گفت‌وگوی تلفنی با علی دایی نیز در این باره گفت‌وگو کرد که دایی نیز تأکید زیادی داشت که باید حرمت، عزت و اقتدار داوران حفظ شود.

رویانیان در تماس تلفنی خود با اصفهانیان تاکید کرده که جامعه داوری باید بداند فوتبال ما بدون آنها رنگی ندارد. درست است که ما با یک داور متخلف مشکل داریم اما باید احترام سایرین حفظ شود.

همچنین پس از این گفت‌وگو محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تمام بازیکنان، اعضای کادر فنی، مسئولان باشگاه و مخصوصاً کانون هوداران این باشگاه اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس به عنوان یک باشگاه مردمی همواره هوداران پرشماری را با خود دارد و ما از همه می‌خواهیم که همواره و همیشه احترام داوران را که قشری زحمتکش و بدون ادعا هستند حفظ شود.

رویانیان در ادامه ابلاغ خود آورده است: ما باید در تمام امور مطیع داوران باشیم چون جایگاه داوران برای ما رفیع است و باید که از این قشر زحمتکش همیشه به صورت ویژه حمایت شود. ما هم به عنوان یک باشگاه مردمی همواره به داوران و سوت‌هایشان احترام می‌گذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)