مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس تهران در خصوص شهرآورد هفتاد و سوم، گفت: دوندگی و با انگیزه بودن، رمز موفقیت در دیدارهای بزرگی همچون شهرآورد است.

 

فرشاد پیوس خاطرنشان كرد: در حال حاضر شرایط استقلال بهتر از پرسپولیس است اما این مساله نمی تواند دلیلی برای برتری آبی پوشان در شهرآورد باشد. دیدار این دو رقیب سنتی هموراه با مسابقات دیگر متفاوت است و داشتن نفرات نامدار نمی تواند دلیل محكمی برای رسیدن به برتری باشد.

معتقدم در این دیدار حساس هر تیمی دوندگی بیشتری داشته و میانه میدان را در اختیار بگیرد و از فرصت های اندك به دست آمده استفاده بهتری داشته باشد به موفقیت می رسد.

 

مهاجم اسبق تیم ملی ایران ادامه داد: استقلال بازیكنان كارآمد و مربی خوبی را در اختیار دارد اما معتقدم در پرسپولیس نیز نفرات شایسته ای هستند كه استیلی باید با بالا بردن روحیه آنان شرایط تیم خود را تغییر بدهد.

 

وی در خصوص آینده حمید استیلی در پرسپولیس گفت: چنانچه استیلی در دیدار روز جمعه موفق باشد می تواند حضور خود را در نیمكت پرسپولیس تضمین كند.

 

پیوس در پاسخ به این سوال كه رویارویی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی چه تاثیری بر روند بازی خواهد داشت، عنوان كرد: احتمالا دو تیم این دیدار را محتاطانه دنبال می كنند اما تیمی كه شجاع باشد و از ابتدا حملات خود را آغاز كند شانس بهتری برای رسیدن به پیروزی خواهد داشت ضمن اینكه پرس از زمین حریف هم در این دیدار بسیار مهم است.

 

وی با اشاره به خط حمله قدرتمند استقلال گفت: هرچند استقلال از وجود نفرات سرشناسی در خط حمله سود می برد اما در چند بازی اخیر ‘رضا نورمحمدی’ و ‘ممدو تال’ در خط دفاعی پرسپولیس نمایش خوبی داشته و می توانند برای تیم خود مفید باشند.

 

پیوس گفت: چنانچه هافبك های دفاعی پرسپولیس بتوانند در دیدار با استقلال ارتباط جباری و مجیدی را در میانه و خط حمله استقلال قطع كنند، این تیم می تواند موفق باشد. امیدوارم در این دیدار هر تیمی كه نمایش بهتری داشته باشد به برتری دست یابد.

 

پیوس در پایان از هواداران دو تیم خواست تا در طول بازی تنها به تشویق تیم خود بپردازند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)