مرجع خبری پرسپولیس : با اينكه پرسپوليس در مرحله يك‌هشتم نهايي جام حذفي ميزبان نيست و براي بازي با داماش بايد به رشت برود اما بازيكنان اين تيم در تمرين روز پنج‌شنبه از اين قرعه ابراز خوشحالي مي‌كردند.

 

علت خوشحالي آنها هم مربوط به اين بازي نبود. آنها مي‌گفتند اگر در مرحله يك‌چهارم با سپاهان روبرو شوند قطعا در ورزشگاه آزادي ميزبان اين تيم خواهند بود و مي‌توانند مثل دو سال پيش اين تيم را شكست دهند. البته حتما بازيكنان و اعضاي كادر فني پرسپوليس به دشواري بازي مقابل تيم خوب داماش كه سايپاي ليگ برتري را به راحتي از سد راهش برداشت واقفند.


جريمه 3-2 ميليوني در انتظار شيث

 

شيث رضايي روز چهارشنبه در جلسه كميته انضباطي فدراسيون كه به خاطر تخلفات اين بازيكن در دربي 69 برگزار شده بود شركت كرد و توضيحاتش را ارائه كرد. هرچند به نظر مي‌رسد شريفي و همكارانش در مورد شيث سختگيري كرده‌اند اما شنيده مي‌شود اين بازيكن پرسپوليس به احتمال فراوان با حكم كميته انضباطي به پرداخت 2 يا 3 ميليون تومان محكوم مي‌شود و خبري از محروميت نخواهد بود. البته اگر محروميتي هم در نظر گرفته شود با توجه به كنار گذاشته‌ شدن وي از سوي علي دايي شيث تا اينجا عملا سه جلسه محروميت را پشت‌سر گذاشته است. با اين حال براي اينكه رضايي بداند چه اتفاقي براي او خواهد افتاد بايد ابتدا تا روز دوشنبه و تشكيل دوباره جلسه انضباطي باشگاه كه با حضور خود او تشكيل مي‌شود صبر كند و سپس منتظر باشد كه با توجه به توضيحاتش علي دايي از موضع اوليه‌اش كوتاه بيايد.


جوانان پرسپوليس 7 امتيازي شد


تيم جوانان پرسپوليس در هفته سوم رقابت‌هاي جوانان تهران موفق به شكست اتحاد شميران شد. اين مسابقه روز پنج‌شنبه در ورزشگاه پاكدشت ورامين انجام شد و پرسپوليس با حساب 3 – يك حريفش را شكست داد. در اين مسابقه پيمان قديمي (2) و ميلاد نوري گل‌هاي جوانان پرسپوليس را به ثمر رساندند. جوانان پرسپوليس با اين برد از سه بازي صاحب 7 امتياز شد.

 

علي كريمي فقط روي نيمكت


با اينكه علي كريمي در تمرين ديروز استيل‌آذين حاضر شد و تا حدودي كادر فني را اميدوار كرد تا به بازي با پرسپوليس برسد اما مصدوميت او به طور كامل برطرف نشده و بسيار بعيد به‌نظر مي‌رسد كه بازي كند. ظاهرا كادر فني تصميم دارد نام او را در ليست 18 نفره قرار دهد و در صورت لزوم و تاييد پزشك تيم 15-10 دقيقه‌اي به ميدان برود كه احتمال آن هم بسيار كم است چرا كه در صورت بازي كردن، احتمال تشديد مصدوميت او زياد خواهد بود.

 

وقتي دايي برابر منچستر گرم كرد، به او افتخار كردم


سرمربي تيم ملي كه جاي علي دايي را در تيم ملي گرفت و حالا سرمربي سابق تيم ملي را در نيمكت قبلي خود مي‌بيند، وقتي در خلال سوال‌‌هايي كه از او در برنامه تلويزيوني پرسيده مي‌شود، نام علي دايي را پررنگ مي‌بيند، مي‌گويد: «پرسپوليس و هوادارانش هميشه در قلب من جايگاه عزيزي دارند و هر كسي كه سرمربي اين تيم باشد، براي من قابل احترام است. من هميشه درباره‌ علي دايي با احترام حرف زده‌ام. به حضور او در تيم بايرن مونيخ و فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابل منچستريونايتد را خيلي خوب به ياد دارم. در آن شب وقتي دايي اقدام به گرم كردن كرد، به‌عنوان يك ايراني افتخار كردم.»

 

دايي از «سكو» راضي است اما خبري از قرارداد نيست

 

ظاهرا علي دايي از «سكوبرت» مدافع اهل مالي كه يك هفته است با پرسپوليس تمرين مي‌كند، رضايت دارد اما مشخص نيست كه پرسپوليس با او قرارداد مي‌بندد يا نه! منصور بيك‌ محمدلو مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در اين باره گفته است: دايي از عملكرد مدافع ماليايي پرسپوليس رضايت دارد و اگر بخواهيم او را جذب كنيم، در نيم فصل اين كار را انجام خواهيم داد. آن چيزي كه من از آن اطلاع دارم رضايت دايي از اين بازيكن است اما به طور قطع نمي‌توانم بگويم كه پرسپوليس با او قرارداد مي‌بندد يا خير.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)